top of page

תודה!

ג'וני דפ טוען שהוליווד מחרימה אותו, ומודאג לגבי צאת סרטו החדש

עודכן: 20 ביולי 2023

בריאיון שקיים עם עיתון סאנדיי טיימס (Sunday Times) הבריטי, אמר ג'וני דפ שהוא "מוחרם בהוליווד".

ג'וני דפ | צילום: באדיבות יח"צ/AP
ג'וני דפ | צילום: באדיבות יח"צ/AP

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


סרטו החדש של ג'וני דפ, "מינמטה", כבר עלה לאקרנים במדינות שונות בעולם - בהן בריטניה, גרמניה וספרד - אבל באמריקה הוא טרם זכה לתאריך יציאה רשמי. הסרט מספר על צלם העיתונות האמריקאי יוג'ין סמית', שזכה לפרסום הודות לתצלומיו עבור מגזין "לייף" (Life), אך הפך עם השנים לאדם מתבודד. הוא בוים על-ידי אנדרו לויטס והופק בשיתוף-פעולה עם MGM, שגם אחראית על הפצתו.


כאמור, חרף עלייתו במספר טריטוריות בעולם, ובחלקן עוד ב-2020, הסרט עדיין לא קיבל מועד רשמי בו יעלה בבתי הקולנוע בצפון אמריקה. לדבריו של הבמאי לויטס, MGM "קוברת" את הסרט בגלל ענייניו המשפטיים של דפ, בעוד MGM מצדה טוענת כי הסרט עדיין נמצא בלוח הזמנים העתידי שלה, פשוט עדיין אין תאריך עבורו.

דפ אמר שראוי שהסרט יופץ, ללא קשר לענייניו האישיים. "הסתכלנו לאנשים האלה בלבן של העיניים והבטחנו שלא נהיה נצלניים, ושהסרט יהיה מכובד". לדבריו: "אני מאמין שאנחנו עמדנו בחלקנו בעסקה, אבל הצד השני צריך לכבד אותה גם הוא", הוא סיפר בנוגע לעיכוב המתמשך עם ההפצה.


"יש סרטים שנוגעים באנשים", אמר דפ, "וזה משפיע על אלו במינמטה ועל אנשים שחווים דברים דומים. ובכל מקרה, שהוליווד תחרים אותי? אדם אחד, שחקן אחד בסיטואציה מבולגנת ולא-נעימה שנמשכת על-פני השנים האחרונות? אבל אתם יודעים, אני עובר למקום בו אני צריך להיות כדי לעשות את זה כל זה, כדי להוציא את האמת לאור".


יצוין כי מוקדם יותר החודש, דפ זכה לניצחון משפטי, כשביקש לגלות אם אמבר הרד אכן עמדה בהתחייבותה לתרום לצדקה את 7 מיליון הדולר אותם קיבלה בעקבות הסכם הגירושין של השניים.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page