top of page

תודה!

סדרת פריקוול של סרטי "זה" נמצאת בפיתוח; כל הפרטים

עודכן: 28 בפבר׳

קרוב לשלוש שנים אחרי צאת הסרט השני, סדרת פריקוול לסרטי "זה" בדרך אלינו. היא תגיע כחלק מהניסיון של "האחים וורנר" לפתח את עולמות התוכן שלה בקולנוע ובטלוויזיה גם יחד.

חוזר לסיבוב נוסף. פניוויז הליצן מתוך "זה" | באדיבות Warner Bros. Pictures
חוזר לסיבוב נוסף. פניוויז הליצן מתוך "זה" | באדיבות Warner Bros. Pictures

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


אחרי שזכו להצלחה עולמית אדירה - והכניסו יחד בבתי הקולנוע סכום של למעלה מ-1.1 מיליארד דולר - סרטי זה (It) זוכים כעת לסדרת פריקוול.


שירות הסטרימינג HBO Max, שנמצא בבעלות תאגיד האחים וורנר, מפתח בימים אלו את הסדרה שנקראת כרגע ברוכים הבאים לדרי (Welcome to Derry), בהתאם לשמה של העיירה הבדיונית רדופת האימה בה מתרחשים אירועי הסרטים. לפי הדיווחים מעבר לים, היא תתרחש בשנות ה-60, בימים שהובילו לאירועי הסרט הראשון מ-2017. עוד נאמר כי העלילה תציג גם את סיפור המקור של פניוויז הליצן - אותו צפוי לחזור לגלם ביל סקארסגארד הנפלא.

אנדי מושייטי, שביים את שני סרטי זה, ישמש הפעם כמפיק בלבד לצד אחותו ברברה וג'ייסון פוקס. כמו-כן, נאמר כי השלושה פיתחו יחד את הסיפור לסדרה, בעוד פוקס כתב את התסריט ומושייטי צפוי לביים את הפרק הראשון. אם הפרויקט אכן ייצא לפועל כמתוכנן, זו תהיה דוגמה נוספת לבנייה של HBO ו-וורנר מותגים המשלבים קולנוע וטלוויזיה גם יחד.


כך למשל, קולין פארל יגלם את הפינגווין מבאטמן (2022) בשנית בסדרה מוגבלת על שמו, כשבמקביל צפויה סדרה נוספת ביקום באטמן אודות כלא ארקהאם הידוע לשמצה. ישנה גם הסדרה בזיכיון חולית אודות בנות גשרית (Bene Gesserit) המסתוריות, ורק לא מזמן הסתיימה לה גם פיסמייקר (Peacemaker) שהמשיכה לספר על מעלליו של האנטי-גיבור בגילומו של ג'ון סינה, לאחר מאורעות יחידת המתאבדים (2021).


כאמור, צמד סרטי זה הכניסו יחד בבתי הקולנוע בעולם סכום המתקרב ל-1.2 מיליארד דולר. הכנסותיו של הסרט הראשון הסתכמו בכ-700 מיליון דולר - נתון שובר-שיאים שהפך אותו לסרט האימה המכניס ביותר בכל הזמנים. אם לא די בכך, הוא גם נמצא במקום החמישי בסרטים המדורגים R (למבוגרים בלבד) המכניסים ביותר אי-פעם, כשמעליו ניצבים מטריקס Reloaded, דדפול, דדפול 2 ובמקום הראשון ג'וקר - שהיה הסרט למבוגרים בלבד היחיד בהיסטוריה שעבר הכנסות של למעלה ממיליארד דולר בבתי הקולנוע.



אירועי זה: חלק 2 התרחשו 27 שנים אחרי מאורעות הסרט הראשון, כשהפעם כיכבו בו גם שחקנים בוגרים - ביניהם זוכת האוסקר הטרייה ג'סיקה צ'סטיין, ביל היידר וג'יימס מק'אבוי - שחזרו להביס את "זה" אחת ולתמיד. יש לציין כי זה גם עובד בעבר למיני-סדרה בשני חלקים שעלתה ברשת ABC האמריקאית ב-1990, אז גילם את הדמות טים קארי (מופע הקולנוע של רוקי).


כמי שקרא בעברו את הספר עליו הסרטים מבוססים, תמיד סקרן אותי לראות עיבוד כלשהו להיתקלויות קודמות עם פניוויז הליצן. בהיותו מפלצת שמגיחה כל 27 שנים לרדוף את תושבי העיירה, הוא זכה בספרו של סטיבן קינג למספר פלאשבקים מצמררים, שיהיה מסקרן לראות כיצד יקרמו עור וגידים אם אכן יוצגו על המסך הקטן. כך או אחרת, ההופעה המטורללת של סקארסגארד כליצן המבעית בהחלט הותירה טעם לעוד - ולו רק בשביל לצפות בו שוב בפעולה, נדמה שיש למה לחכות.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page