top of page

תודה!

"איך פגשתי את אבא" - חברי הקאסט המקורי יופיעו בספין-אוף החדש

עודכן: 24 בפבר׳

חברי הקאסט המקורי של "איך פגשתי את אמא" צפויים להופיע בהופעות אורח בספין-אוף "איך פגשתי את אבא", שלאחרונה הוכרז כי נמצא בפיתוח. כך משתפת הילרי דאף עצמה, בריאיון טרי בו סיפרה על הסדרה החדשה בכיכובה.

חברי הקאסט המקורי של "איך פגשתי את אמא" | צילום: באדיבות CBS
חברי הקאסט המקורי של "איך פגשתי את אמא" | צילום: באדיבות CBS

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


בריאיון שקיימה אמש בתכנית הרדיו של ג'ס קייגל ב-SiriusXM, העידה דאף על החיבור הממשי בין שתי הסדרות. לדבריה: "אני לא רוצה לחשוף את הכל והתסריט עודנו עובר שינויים, אבל הוא כן מתחבר [לסדרת האם] ואתם יודעים, אנחנו מקווים שיהיו לנו כמה וכמה הופעות אורח כיפיות של חברי הקאסט המקורי".


בחודש שעבר, דווח כי הספין-אוף "איך פגשתי את אבא" הוזמן על-ידי רשת הסטרימינג Hulu. הוא יכלול עשרה פרקים בעונתו הראשונה, ודאף תגלם בו את סופי, הדמות הראשית שתספר כיצד הכירה את בן-זוגה. את הסדרה יצרו איזק אפטקר ואליזבת' ברגר (התסריטאים מאחורי "באהבה, סימון" וממפיקי הסדרה "החיים עצמם").

נכון לעכשיו, טרם הוכרזו שחקנים נוספים שיופיעו בסדרה לצדה של דאף וגם תאריך רשמי לשחרורה עדיין אין. אך לכל פחות, משמח לדעת כי טד, רובין, בארני, לילי ומארשל צפויים להופיע בה וכי הוא תתחבר לסדרת האם.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page