top of page

תודה!

"מעורר השאול": טריילר ראשון שוחרר לרימייק לסרט האימה האיקוני משנות ה-80

עודכן: 26 ביוני 2023

הולו שחררה את הטריילר הראשון לרימייק של "מעורר השאול". מוכנים לפגוש שוב את פינהד?

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


שירות הסטרימינג הולו (Hulu) שחרר הלילה את הטריילר הראשון לריבוט של מעורר השאול (Hellraiser), בו תככב ג'יימי קלייטון (סנס8, השורד המיועד) בתפקיד הנבל הקלאסי פינהד ("ראש סיכה" בתרגום עברי שנשמע הרבה פחות טוב).


בטריילר עצמו, ניתן לראות את פינהד זורע הרס בחייה של בחורה צעירה בשם ריילי, אותה תגלם השחקנית המתחילה אודסה א'ציון. הסרט החדש עוקב אחר קורותיה של ריילי, בעודה נאבקת בהתמכרות שלה ונתקלת בקופסה של פאזל עתיק-יומין. לאותו הפאזל קיימת מטרה אחת: לזמן את הסנובייטים (Cenobites), יצורים סדיסטיים, בעלי כוחות על-טבעיים, שמגיעים לכדור הארץ מממד אחר.

בסרט המקורי מ-1987 גילם את מנהיג הסנובייטים דאג בראדלי, ורק מאוחר יותר בסרטים הבאים בסדרה החלה דמותו להזדהות כ"פינהד". סדרת סרטי מעורר השאול רצה במשך ארבעה סרטים ששוחררו בבתי הקולנוע, שישה שהגיעו ישירות לשירותי הצפייה הביתית ואפילו כמה חוברות קומיקס. הסרט החדש מהווה עיבוד לנובלה של קלייב בארקר - היוצר המקורי - בשם The Hellbound Heart ("לב הגיהינום" בתרגום חופשי). על הבימוי הופקד דיוויד ברוקנר, שביים בעבר את הריטואל (The Ritual).


לאחר שנים ארוכות בהן נעשו ניסיונות ליצור רימייק, פיתוח הריבוט החל לבסוף ב-2019 והצילומים הסתיימו באוקטובר שעבר. על ההפקה חתומים אולפני פוקס המאה ה-20, שהחליטו לתת אור ירוק לפרויקט לאחר שראו זיכיון אחר שב מהמתים ועושה זאת בהצלחה: סדרת סרטי האלווין (Halloween) של אולפני יוניברסל.


מעורר השאול יעלה בשירות הסטרימינג הולו ב-7 באוקטובר הקרוב.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page