top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

בלעדי: "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" יחזור לבתי הקולנוע בישראל באוגוסט הקרוב

עודכן: 1 ביולי 2023

פעם שלישית גלידה: אחרי ששני הסרטים הקודמים בסאגה חזרו לבתי הקולנוע בשנה החולפת, כעת הגיע גם תורו של "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן". תתכוננו לאוגוסט.

הכרזה החדשה לרגל הפצתו המחודשת של הסרט בקולנוע | צילום: באדיבות טוליפ מדיה
הכרזה החדשה לרגל הפצתו המחודשת של הסרט בקולנוע | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


הארי פוטר והאסיר מאזקבאן (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) יחזור לבתי הקולנוע בישראל באוגוסט הקרוב, כ-18 שנים אחרי שהציג לראשונה על מסכי הקולנוע בארץ. בספטמבר אשתקד, לרגל חגיגות 20 השנים לצאתו, חזר למסך הגדול גם הסרט הראשון בסדרה, הארי פוטר ואבן החכמים. לאור ההצלחה, מספר חודשים לאחר מכן, בינואר השנה, שב לאקרנים גם הארי פוטר וחדר הסודות - וכעת הגיע תורו של החלק השלישי, שימשיך את המסיבה.


בסרט השלישי בסאגה האהובה, הארי חוזר להוגוורטס כשהוא כבר בוגר יותר בצורה ניכרת - פיזית ובטח ובטח שמנטלית. בהרפתקאותיהם המשותפות הפעם, נאלצים הארי (דניאל רדקליף), הרמיוני (אמה ווטסון) ורון (רופרט גרינט) להתמודד עם אסיר מסתורי ומסוכן, שברח מכלא אזקבאן - לפושעים הנוראיים ביותר בעולם הקסמים. המסתורין שאופף את דמותו והקשר ארוך השנים שלו להארי ולעברו, מייצרים יחד סיפור שמשנה את חייו של הקוסם הממושקף לעד - ומכין אותו לעתיד הקודר שמצפה לו בסרטים הבאים.

האסיר מאזקבאן, אותו ביים אלפונסו קוארון (כוח משיכה, ואת אמא שלך גם), הוא כל הנראה הסרט שהיווה את נקודת המפנה המשמעותית ביותר בסדרת הסרטים הפופולרית. לעומת הסגנון החמים והמזמין שאפיין את הוגוורטס בצמד החלקים הראשונים, אותם ביים כריס קולומבוס (שכחו אותי בבית), קוארון מעלה הילוך ומציג עולם קסמים עגמומי ואפל הרבה יותר. כאמור, הכנה לקראת העתיד לבוא בהמשכים הבאים - גביע האש ומסדר עוף החול מלאי הסכנות.


עם הפצתם המחודשת של אבן החכמים וחדר הסודות בשנה האחרונה, הם עלו בעותקים משופרים, באיכות 4K וגם בהתאמה לאולמות ה-4DX. נכון לעכשיו, מהמידע שנמסר לנו כאן במאה בקולנוע, לא נאמר במפורש אם כך גם הפעם, אבל סביר מאוד להניח שזה אכן המצב - כמו בשני המקרים הקודמים.


הארי פוטר והאסיר מאזקבאן יחזור לבתי הקולנוע בארץ ב-11 באוגוסט הקרוב.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

2 Comments


Guest
Jul 24, 2022

סיריוס😍

Like

Guest
Jun 28, 2022

הסרט הטוב ביותר של הארי פוטר

Like
bottom of page