top of page

תודה!

שומרי הגלקסיה חוזרים עם אורח מיוחד, בטריילר הראשון לספיישל חג המולד של החבורה

עודכן: 24 בפבר׳

אורחים מיוחדים, קווין בייקון וגרוט - ספיישל חג המולד של "שומרי הגלקסיה" מציג טריילר ראשון.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


שומרי הגלקסיה חוזרים לכדור הארץ פעם נוספת - והפעם, בחיפוש אחר קווין בייקון. בטריילר ששוחרר אמש ל-The Guardians of the Galaxy Holiday Special (או בתרגום חופשי: "ספיישל החג של שומרי הגלקסיה") נראה השחקן הוותיק - ששימש כמושא הערצתו של פיטר קוויל (כריס פראט) עוד מהסרט הראשון - כשהוא זוכה לביקור מיוחד.


השומרים קבעו שהוא יהיה מתנת חג המולד המושלמת לקוויל, בניסיון לעודד אותו היות שהוא עדיין מתאבל על אובדן גאמורה ( זואי סלדנה). דרקס (דייב באטיסטה) ומנטיס (פום קלמנטיף) יוצאים להוליווד כדי להחזיר את בייקון לחלל יחד איתם, אם כי השחקן לא נראה כל-כך נלהב מהצמד-חמד שפרץ משום מקום לביתו.

לצד הופעתו של בייקון, הספיישל בבימויו של ג'יימס גאן, מבטיח בין היתר גם הופעות של רוקט (בראדלי קופר), גרוט (וין דיזל), נבולה (קארן גילאן) ואורחים נוספים. לאחר שביים את כל שלושת סרטי שומרי הגלקסיה עד היום (השלישי מתוכנן לעלות בבתי הקולנוע במאי הבא), גאן כינה בעבר את הספיישל כנקודת השיא בקריירה שלו. בראיון לרדיו טיימס (Radio Times) מוקדם יותר השנה, הוא אף אמר שמדובר ב"הדבר הגדול ביותר שעשיתי בחיי".


"זה מגוחך לחלוטין, וכל יום אנחנו לא מאמינים שאנחנו עושים את זה", הוא הוסיף. "כולנו אוהבים את זה לגמרי. זה לא דומה לשום דבר שמישהו ראה בעבר. אני לא יכול לחכות שאנשים יראו את זה".


ספיישל החג של שומרי הגלקסיה יעלה בדיסני פלוס ב-25 בנובמבר הקרוב. שומרי הגלקסיה חלק 3, כאמור, יגיע לבתי הקולנוע ב-5 במאי.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page