top of page

תודה!

"מחזור כישור הזמן": טריילר ראשון מהפנט לסדרת הפנטזיה האפית החדשה של אמזון

עודכן: 17 ביולי 2023

הפקת הענק החדשה של אמזון, "מחזור כישור הזמן", תגיע אלינו ב-19 בנובמבר. עד שזה יקרה, עכשיו סוף-סוף יש לנו הצצה ראשונה לאחת מסדרות הפנטזיה האפית הגדולות שנוצרו (ובתקווה גם האיכותיות).

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


"מחזור כישור הזמן" מסתמנת כבר תקופה ארוכה כאחת מהפקות הטלוויזיה הגדולות והמרהיבות בז'אנר הפנטזיה. הסדרה החדשה, אותה יצר רייף ג׳דקינס (תסריטאי ב"סוכני שילד" וב"צ'אק"), מבוססת על סדרת הספרים באותו השם מאת רוברט ג'ורדן המנוח, שמשנות ה-90 ועד 2013 ראו בה אור למעלה מעשרה ספרים שונים.


עוד בתחילת שנות ה-2000 עלו בתוהו ניסיונות לעבד את הסאגה למסכי הטלוויזיה והקולנוע, עד שב-2018 הכריזה אמזון כי היא נתנה אור ירוק להפקת הפרויקט. הסדרה עוקבת אחר מורֵיין (רוזמונד פייק, "נעלמת"), חברה בארגון המתעלות (המכשפות) הכול-נשי החזק אאס סדאי, שיוצאת למשימה בעקבות חמישה צעירים שהכפר בו הם גרים הותקף על-ידי כוחות אפלים. מביניהם, היא מאמינה שאחד יכול להיות גלגולו של "הדרקון" - גיבור עתיק ומתקשר עוצמתי שנובא שיציל את העולם או יהרוס אותו.

לצדה של פייק בתפקיד הראשי, יככבו בעיקר שחקנים אלמוניים, אך הבקיאים בסדרות הפנטזיה בטח יזהו בטריילר את מייקל מקלהטון (רוז בולטון מ"משחקי הכס") שיופיע גם הוא, ואפילו אלברו מורטה (הפרופסור מ"בית הנייר") משתתף. העונה הראשונה תכלול עשרה פרקים בני שעה, כשהשלושה הראשונים יעלו מיד במועד ההשקה והיתר יעלו על בסיס שבועי עד פרק הסיום ב-24 בדצמבר. כבר במאי האחרון, אגב, הסדרה חודשה מראש לעונה שנייה.


"מחזור כישור הזמן" תעלה בשירות הסטרימינג אמזון פריים וידאו ב-19 בנובמבר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page