top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"האשמה": ג'ייק ג'ילנהול במרוץ נגד הזמן בטריילר המלא למותחן של נטפליקס

עודכן: 3 בספט׳ 2023

אחרי הטיזר בשבוע שעבר, נטפליקס שחררה היום את הטריילר המלא ל"האשמה" - מותחן פשע חדש בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול, שמהווה רימייק לסרט הדני "האשמים" מ-2018.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


בשבוע שעבר שוחרר הטיזר הראשון של "האשמה" (The Guilty), הרימייק של נטפליקס לסרט הדני באותו השם (לפחות בלעז), כשהפעם יככב בתפקיד הראשי ג'ייק ג'ילנהול ולצדו יופיעו אית'ן הוק, פול דנו, ביל בר, ריילי קיאו ("מקס הזועם: כביש הזעם", "אמריקן האני") ופיטר סארסגארד ("היתומה", "הטיסה").


כעת, נטפליקס שחררה את הטריילר המלא לסרט, בבימויו של אנטואן פוקואה ("יום אימונים מסוכן", "נקודת שוויון"), שמשתף-פעולה עם ג'ילנהול זו הפעם השנייה (אחרי שביים אותו בדרמת האגרוף "ללא ככפות").


בתקציר הרשמי של נטפליקס נכתב: עלילת הסרט "האשמה" מתרחשת במהלך בוקר ארוך במוקד חירום טלפוני. המוקדן ג'ו ביילר (ג'ילנהול) מנסה להציל אישה בסכנת חיים, אבל מהר מאוד מגלה שהרבה מסתתר מתחת לפני השטח – ושהדרך היחידה להיחלץ מהמצב היא להתמודד עם האמת.

"האשמים" מ-2018, עליו המותחן החדש מבוסס, הוא סרט הביכורים של הבמאי-תסריטאי גוסטב מולר. הוא הפך במהרה ללהיט מקומי בישראל, עם דיבור מפה לאוזן שהקנה לו מעמד של מותחן קטן ואיכותי שפשוט אסור לפספס.


"האשמה" יעלה בנטפליקס ב-1 באוקטובר, ויקיים כבר מה-24 בספטמבר סבב הקרנות מצומצם בבתי הקולנוע בארה"ב. הפרימיירה העולמית שלו תתקיים בפסטיבל טורונטו, שיחל בעוד שלושה ימים.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page