top of page

תודה!

"רוצחי פרח הירח": הצצה ראשונה לסרט הבא של סקורסזה, עם דיקפריו ודה נירו

עודכן: 2 בפבר׳

תמונה ראשונה שוחררה מתוך "רוצחי פרח הירח" – הסרט הבא של סקורסזה, בכיכובם של לאונרדו דיקפריו, רוברט דה נירו וג'סי פלמונס ("שובר שורות", "פארגו").

מתוך "רוצחי פרח הירח" | באדיבות אפל TV
מתוך "רוצחי פרח הירח" | צילום: באדיבות אפל TV

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-20 באוקלהומה ומתמקדת בפרשה שכונתה "רציחות אוסייג'". במעשי רצח אלו, נרצחו חברי שבט אינדיאני לאחר התעשרותם ממצבורי נפט שמצאו מתחת לאדמתם. הפרשה עוררה את תשומת הלב של הארגון החשאי הטרי, ה-FBI, שיצא לחקור את הפשעים.


הסרט מבוסס על הספר באותו השם מאת דיוויד גראן ("העיר האבודה Z", "הג'נטלמן והאקדח") ועיבד אותו לקולנוע אריק רות' ("פורסט גאמפ", "מינכן", "המקור"). עם תקציב שעומד על 200 מיליון דולר, הוא יהווה את שיתוף הפעולה העשירי של סקורסזה עם דה נירו, השישי עם דיקפריו והפעם הראשונה בה שני השחקנים מככבים יחדיו בסרט של הבמאי הדגול. בתמונה הטרייה המצורפת (העליונה) ניתן לראות את דיקפריו ולידו את השחקנית לילי גלדסטון ("מיליארדים") שתשחק לצדו.

"רוצחי פרח הירח" מתוכנן לעלות בשירות הסטרימינג אפל TV+ בשנה הבאה. הוא צפוי לקיים גם סבב הקרנות מצומצם בבתי הקולנוע, בהפצת אולפני פרמאונט.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page