top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

כל מה שמצפה לנו בכנס DC FanDome באוקטובר הקרוב

עודכן: 24 בפבר׳

אולפני DC שחררו את טריילר ההשקה לכנס השנתי, DC FanDome, במסגרתו יוצגו מספר הצצות חדשות וראשונות לכמה מהסרטים והמותגים המצופים ביותר של החברה בשנים הקרובות.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


ב-16 באוקטובר הקרוב יתקיים כנס DC FanDome, שמבטיח להעניק הצצות חדשות וראשונות לחלק נרחב מהסרטים, הסדרות והמשחקים הגדולים ביותר של האולפן. למי שלא מכירים, הכנס החל את דרכו בשנה שעברה בעקבות הקורונה, כתגובה לביטול כנס קומיק-קון של סן דיאגו כחלק מהשלכות התחלואה באותה השנה. נכון לעכשיו, מדובר באירוע שמתקיים באונליין בלבד ונערך אחת לכמה החודשים, כשהפעם הקודמת הייתה בדצמבר 2020.

כעת הכריזו ב-DC על הליין-אפ לאירוע הקרוב, ובו הם מבטיחים בין השאר:


טריילר חדש של "הבאטמן", סרטו של מאט ריבס ("קלוברפילד", "כוכב הקופים: השחר" והמשכו "המלחמה"), בכיכובם של רוברט פטינסון, קולין פארל, פול דנו, אנדי סירקיס, ג'פרי רייט, זואי קרביץ וג'ון טורטרו. את ההצצה הראשונה ולמעשה היחידה עד עכשיו לסרט, קיבלנו באוגוסט שעבר כשנדמה היה שיעלה לאקרנים באוקטובר הקרוב. מאז הוא כמובן נדחה בשל המגפה, וכיום הוא מתוכנן לעלות לאקרנים במרץ 2022. לאחרונה, אגב, רצה שמועה שאורכו יגיע ללא-פחות מ-3 שעות.


כמו-כן, מבטיחים ב-DC טריילר ראשון של "הפלאש", שאמור לפתח את המולטיוורס גם ביקום הקולנועי שלהם. הסרט בכיכובם של עזרא מילר, בן אפלק ומייקל קיטון (שיחזרו שניהם לנעליו של באטמן), בוים על-ידי אנדי מושייטי (סרטי "זה", "מאמה") ומתוכנן לעלות בבתי הקולנוע בנובמבר 2022. באולפן בונים עליו כאחד הפרויקטים החשובים והמבטיחים שלהם בזמן הקרוב, ולכן גם מנסים לשמור על סודיות בכל הנוגע לעלילתו. דבר שלא כל-כך הלך להם עם פרסום הידיעה על כך שקיטון יחזור לתפקיד איש העטלף.


נוסף על כך, בטריילר ההשקה מובטחת גם הצצה ראשונה ל"בלאק אדם" בכיכובו של דוויין ג'ונסון, שמכריז במהלכו כי "דברים לעולם לא יהיה כשהיו". ג'ונסון יגלם בסרט את האנטי-גיבור המדובר, המהווה את נבל העל ויריבו המושבע של גיבור העל שהאזאם. לצדו, יככבו בסרט גם פירס ברוסנן (לנצח ג'יימס בונד) וכן אלדיס הודג' ("היישר מקומפטון", "מאחורי המספרים"). הסרט מתוכנן לעלות על המסך הגדול ביולי 2022.

אם לא די באלו, הוכרז כי בכנס נקבל הצצות חדשות גם לסיקוולים של "אקוומן" ו"שהאזאם", למשחקים Suicide Squad: Kill the Justice League ו-Gotham Knights לסדרה אודות הדמות פיסמייקר (ג'ון סינה), שראינו לראשונה ב"יחידת המתאבדים" הטרי וכן ל"סופרגירל".


כנס DC FanDome יתקיים כאמור ב-16 באוקטובר הקרוב.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page