top of page

תודה!

"קינגסמן: ההתחלה": טריילר חדש ולא-מצונזר לסרט האקשן הבא של מת'יו ווהן

עודכן: 17 באוג׳ 2023

"קינגסמן: ההתחלה", הסרט השלישי בסדרה, יהווה פריקוול לשני הסרטים הקודמים, ויספר על שורשיו של הארגון החשאי. במקום אגזי (טארון אגרטון) והארי (קולין פירת'), צמד גיבורי הסרטים הראשונים, הפעם הסיפור יעקוב אחר חבורה חדשה בהובלת רייף פיינס.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אולפני פוקס המאה ה-20, שנמצאים כעת בבעלות דיסני, שחררו טריילר חדש ולא-מצונזר לסרט הבא בזיכיון "קינגסמן". בניגוד לסרטים הקודמים, שמתרחשים בימינו אנו, הפעם הסיפור מתרחש בתחילת שנות העשרים של המאה הקודמת.


לצד רייף פיינס האדיר, שמככב בתפקיד הראשי כדמות שכינויה הוא "הדיוק של אוקספורד", יככבו גם ריס איוואנס ("ספיידרמן המופלא") ג’מה ארטרטון ("התנגשות הטיטאנים", "קוונטום של נחמה") , דניאל בריהל ("ממזרים חסרי כבוד", "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"), טום הולנדר ("גאווה ודעה קדומה"), צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), דג'ימון הונסו, סטנלי טוצ'י וגם אהרון טיילור-ג'ונסון, שיתאחד עם הבמאי-תסריטאי מת'יו ווהן לראשונה מאז "קיק-אס".

בריאיון עמו מלפני שנתיים, נשאל ווהן לגבי סרט הקינגסמן הרביעי, המתוכנן לאחר הפריקוול, עליו אמר כי "אנחנו חייבים לסיים את הסיפור של אגזי והארי. אנחנו מוכנים לקראתו ואני מקווה שהצילומים יחלו כבר בסוף השנה הזו או בתחילת השנה הבאה". תוכניות שכמובן נדחו בעקבות הקורונה וכרגע לא ברור מתי, אם בכלל, אכן יתממשו. בימים אלו, הוא כבר שוקד במרץ על סרטו הבא, "ארגייל" (Argylle) - בו יככבו בין השאר סמואל ל. ג'קסון, סם רוקוול, ג'ון סינה וברייס דאלאס הווארד - שמתוכנן לעלות לאקרנים כבר בשנה הבאה ולהזניק פרנצ'ייז חדש.


כך או כך, בתקציר העלילה הרשמי של הסרט לשמו התכנסנו נכתב: "בעוד גרועי הרודנים ובכירי הפושעים בעולם מתאחדים וזוממים מלחמה אשר תשמיד מיליונים, אדם אחד מוכרח לצאת למירוץ נגד הזמן על מנת לעצור בעדם. גלו את מקורותיה של סוכנות הביון העצמאית הראשונה ב’קינגס מן: ההתחלה’".


"קינגסמן: ההתחלה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-23 בדצמבר.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page