top of page

תודה!

הטריילר של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שבר את שיא הצפיות של "הנוקמים: סוף המשחק"

עודכן: 24 בפבר׳

מדהים: הטריילר החדש של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שבר את השיא העולמי (וגם המקומי בארה"ב) לצפיות ב-24 השעות הראשונות לשחרורו. מי שהחזיק בתואר עד עכשיו היה "הנוקמים: סוף המשחק".

מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה" | צילום: באדיבות פורום פילם
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה" | צילום: באדיבות פורום פילם

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


לאולפני סוני ומארוול יש להיט ענק ביד, ואם זה לא היה ברור קודם - עכשיו ברור לכל שההתרגשות וההייפ לקראת הסרט הבא של איש העכביש פשוט עצומים. אבל ממש, ממש עצומים.


אחרי ששוחרר ברשתות החברתיות אתמול בשעות הבוקר (לפי שעון ישראל), הטריילר של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הגיע ל-355.5 מיליון צפיות - שיא כל הזמנים לצפיות בטריילר ב-24 השעות הראשונות לשחרורו. בכך הוא עקף אפילו את המחזיק הקודם בתואר, "הנוקמים: סוף המשחק", שהגיע ל-289 מיליון צפיות.


הנתון המטורף של "אין דרך הביתה" הוא גם יותר מפי שתיים מזה שהשיג הטריילר השני של "ספיידרמן: רחוק מהבית", שהגיע ל-135 מיליון צפיות ב-24 השעות הראשונות. סרטם המשותף של מארוול וסוני עלה לאקרנים ביולי 2019, והיווה עבור סוני את הסרט הגדול והמכניס ביותר בתולדותיה, עם הכנסות של 1.131 מיליארד דולר. שיא שאילולא הקורונה, היה אפשר להמר בוודאות מוחלטת כי יישבר בדצמבר.

גם מבחינת אזכורים ברשתות החברתיות, "אין דרך הביתה" שבר את השיא של "סוף המשחק" וזכה ל-2.91 מיליון אזכורים בין דפי המדיה החברתית ב-24 השעות הראשונות לשחרורו, לעומת 1.94 אזכורים של "סוף המשחק". למעשה, השיא נשבר עוד קודם לכן, כי כבר בתוך 12 שעות מהרגע שיצא הטריילר הוא הגיע ל-1.96 מיליון אזכורים.


הרבה מאוד מונח על כתפיו הצנומות של טום הולנד, שככל הנראה יקבל תמיכה וחיזוקים משמעותיים מכוכבים נוספים בסרט החדש. לצד דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ') ודוקטור אוקטופוס (אלפרד מולינה), שכבר ידוע בוודאות כי יצטרפו להרפתקה, רבים מקווים לראות גם את הספיידרמנים מהסרטים הישנים - טובי מגווייר ואנדרו גארפילד - וכן נבלים נוספים, כמו הגובלין מהטרילוגיה של ריימי (ווילם דפו).


אין ספק כי חלק מהותי מהציפיות וההתלהבות לקראת הסרט, נובע מהסקרנות הבלתי-פוסקת לראות כיצד הכל יתחבר: האם המולטיוורס הממשמש ובא של מארוול אכן יוכיח את עצמו, ויצדיק את קיומו.


"ספיידרמן: אין דרך הביתה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-16 בדצמבר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page