top of page

תודה!

"קריי מאצ'ו": הסרט הבא של קלינט איסטווד יגיע בספטמבר

עודכן: 26 באוג׳ 2023

כשהוא בן יותר מ-90: "קריי מאצ'ו", הסרט הבא של קלינט איסטווד הענק – אותו הוא הפיק, ביים ואף מככב בו בתפקיד הראשי – ישוחרר באוקטובר הקרוב.

קלינט איסטווד מתוך "קריי מאצ'ו" | צילום: באדיבות HBO
קלינט איסטווד מתוך "קריי מאצ'ו" | צילום: באדיבות HBO

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


הסרט מתואר כמערבון מודרני, המספר על קורותיו של כוכב רודיאו לשעבר (איסטווד), שנשלח למשימה מאתגרת ומסוכנת להבאת בנו של הבוס הקודם שלו הביתה ממקסיקו לטקסס. את התסריט כתב ניק שנק ("גראן טורינו", "הפרד"), על-פי הספר Cry Macho (בשמו נקרא גם הסרט) מאת הסופר המנוח ריצ'ארד נאש.


לפי הדיווח הטרי של מגזין Variety, צילומי הסרט הושלמו בדצמבר האחרון, עם קרוב לאלף איש (שחקנים, ניצבים ואנשי צוות) שלקחו בו חלק לאורך הפקתו. מסיבות מובנות, הפרויקט מתואר כקרוב ללבו של איסטווד, ובהחלט נדמה כי עשויה לבוא בו לידי ביטוי רטרוספקטיבה מרגשת על הקריירה הענפה של השחקן-במאי-מפיק האגדי.

בנימה אישית, כפי שכבר אמרתי לא פעם, היכולות האלו של איסטווד בגילו המופלג, להפיק, לביים ולשחק כאילו כלום, למרות הקורונה הארורה וכל החרא מסביב, ראויות להערצה ופשוט מעוררות-השראה. איזה בן-אדם, איזה עוצמות, איזה כוח רצון. פשוט מדהים.


כחלק משיטת ההפצה החדשה של אולפני האחים וורנר, "קריי מאצ'ו" ישוחרר בבתי הקולנוע (בארה"ב) וסימולטנית גם בשירות הסטרימינג HBO Max ב-22 באוקטובר 2021.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page