top of page

תודה!

"חומר דוב": דוב ענק בולע משלוח סמים ויוצא למסע הרג בטריילר החדש לסרטה של אליזבת' בנקס

עודכן: 2 בספט׳ 2023

מה קורה כשדוב שחור ענק בולע בטעות משלוח של סמים? ואיך זה בכלל מבוסס על סיפור אמיתי? התשובות לפניכם. "חומר דוב", טריילר.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


בשנת 1985, מבריח הסמים אנדרו סי. תורנטון השני הפיל שקית קוקאין מהמטוס שהוא הטיס כדי להקל על העומס שלו. זמן לא רב לאחר מכן, הוא קפץ מהמטוס ונפל אל מותו בעקבות תקלה בצניחה. ומה עם התיק? הוא נמצא בטעות על-ידי דוב שחור במשקל של כ-175 קילוגרמים, שהמשיך לאכול את הקוקאין ונמצא מת בצפון ג'ורג'יה שלושה חודשים לאחר מכן. קפצו כמה שנים קדימה בזמן לשנת 2019 - וקיבלתם את חומר דוב (Cocaine Bear בלעז), סרטה החדש של השחקנית אליזבת' בנקס כבמאית.


בהתחשב בכמה שהסיפור מופרך והזוי, מעורר תמיהה כיצד בהוליווד לקח כמעט ארבעים שנה עד שצץ לו עיבוד קולנועי. אבל החדשות הטובות הן שאחרי כל-כך הרבה זמן, הסיפור רק הפך מוזר ומשוגע יותר, כי בנקס והסופר ג'ימי וורדן הוסיפו דמיון רב משלהם לסיפור. בתקציר העלילה הרשמי בעברית נכתב:


"קומדיית-אימה מטורפת המבוססת על אירועים אמיתיים. בבימויה של אליזבת' בנקס (המלאכיות של צ'ארלי) ובהופעתו האחרונה של ריי ליוטה המנוח (החברה הטובים) בקולנוע, "חומר דוב" מתרחש בשנות השמונים, כאשר דוב שחור ענק בולע בטעות משלוח סמים שנפל ממטוס שהתרסק ויוצא למסע של הרס, דם והרבה קוקאין ביערות קנטקי".

מלבד בנקס וליוטה, בסרט מככבים גם קרי ראסל (האמריקנים), השחקן והראפר אושיי ג'קסון ג'וניור (הישר מקופטון), וכוכב הסרט סולו: סיפור מלחמת הכוכבים אלדן ארנרייך, שקצת נעלם מאז מאור הזרקורים. ישנם גם תפקידי משנה לג'סי טיילר פרגוסון (משפחה מודרנית), קריסטופר היווג'ו (טורמונד ממשחקי הכס) ונוספים.


כאמור, חומר דוב כולל גם את אחת ההופעות האחרונות בקולנוע של ריי ליוטה המנוח, שנפטר בתחילת השנה בהיותו בן 67 בלבד, במהלך הצילומים לסרט מים מסוכנים (אליו הוא הצטלם לצד אודיה רש הישראלית).


חומר דוב יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-23 בפברואר 2023.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page