top of page

תודה!

"רכבת הקליע": בראד פיט עושה את כל הפעלולים בעצמו בטריילר הראשון ועמוס האקשן

עודכן: 24 בפבר׳

הבמאי של "דדפול 2" ו"ג'ון וויק" הראשון חוזר עם סרט אקשן חדש בהובלת בראד פיט - וזה נראה מבטיח. במיוחד כשברקע מתנגן לו ה-שיר של הבי ג'יז. "רכבת הקליע", טריילר.

רכבת הקליע | בראד פיט
מתוך "רכבת הקליע" | באדיבות פורום פילם

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


*מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה שלנו על הסרט כאן.


עוד בנובמבר 2020, דיווחנו לכם על הפרויקט הבא של דיוויד ליטץ' (דדפול 2 וחצי מצמד במאי ג'ון וויק הראשון), שאסף לסרט אקשן אחד שורה של שחקנים נהדרים, ובראשם בראד פיט, סנדרה בולוק, לוגאן לרמן, מייקל שאנון ואהרון טיילור-ג'ונסון. כעת ולאחר שנדחה כמובן בעקבות הקורונה - הסרט מדובר, רכבת הקליע (Bullet Train) שמו, זוכה סוף-סוף לטריילר ראשון.


במרכז העלילה, מככב פיט כמתנקש שרוצה להשאיר את עבודתו ועברו מאחור ולהביא לשלום עולמי, אבל הוא לא יכול - כי הוא יותר מדי טוב במה שהוא עושה. כמובן, מה שאמור להיות עבודה פשוטה - ממש רק לשלוף ולהבריח מזווה מרכבת קליע (שינקנסן) בטוקיו - הופך במהרה למרחץ דמים. כי לרוע המזל, עוד חמישה מתנקשים נוספים נמצאים מסיבות מסתוריות גם הם על הרכבת - והם מחפשים בדיוק את אותה המזוודה.

אחרי שנים רבות כפעלולן, דיוויד ליטץ' עשה הסבה ועבר לעולם הבימוי לצד חברו צ'אד סטהלסקי - פעלולן ותיק גם הוא - כשהשניים ביימו יחד את ג'ון וויק ב-2014. סטהלסקי המשיך עם המתנקש האגדי בגילומו של קיאנו ריבס, והפך אותו לאחד השמות החמים בז'אנר האקשן כיום, אך ליטץ' שאף להתקדם עם רעיונות נוספים וביים את שרליז ת'רון בפצצה אטומית (Atomic Blonde) ולאחר מכן עבר אל דדפול 2 ולפני כשנתיים וחצי (וואו, איך הזמן עובר) גם אל מהיר ועצבני: הובס ושואו.


רכבת הקליע נדמה כערבוב מאפיינים מכל סרטיו עד היום, עם האקשן המהוקצע והסטייליסטי שאפיין בעיקר את שלוש עבודותיו הראשונות - וכן סוג של טוויסט קומי על הז'אנר. הטריילר אמנם לא חושף יותר מדי על הסיפור, אך הוא כן כמה סצנות פעולה מבטיחות ורגעים קומיים אטרקטיביים. אם טרם צפיתם, אפרט רק על הסצנה הראשונה, שמציגה את פיט במאבק כואב ומשעשע מול דמותו של בריאן טיירי הנרי (נצחיים, גודזילה נגד קונג). התוספת של Stayin' Alive של הבי ג'יז ברקע לאחר מכן, רק מוסיפה לתחושת רכבת ההרים הכיפית שנדמה כי מצפה לנו.

בסינופסיס המלא ששוחרר נכתב: "רכבת קליע הוא מותחן-אקשן מהנה מהבמאי של דדפול 2, דיוויד ליטץ', המהווה חוויה קולנועית מהנה והזויה כאחד. בראד פיט מוביל קאסט מגוון של מתנקשים – כולם עם מטרות קשורות אך שונות – בנסיעה בלתי פוסקת על רקע יפן המודרנית".


בהזדמנות זו מסקרן גם לציין כי הסרט מבוסס על הספר Maria Beetle, מאת סופר המסתורין היפני קוטארו איסקה. כמו-כן בדומה לקיאנו ריבס בסרטי ג'ון וויק, אגב, נאמר כי פיט ביצע 95% מפעלוליו בסרט בעצמו - וזה בהחלט נשמח מבטיח.


רכבת הקליע יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-14 ביולי. הטריילר לפניכם:

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

רכבת הקליע טריילר

bottom of page