top of page

תודה!

"מיקי 17": טיזר ראשון לסרט המדע הבדיוני הבא של בונג ג'ון הו, בכיכובו של רוברט פטינסון

עודכן: 2 באוג׳ 2023

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם כאן על הסרט החדש של בונג ג'ון הו. כעת יש לו טיזר, שם עדכני וגם תאריך יציאה רשמי - והוא נראה מסקרן במיוחד. תכירו, "מיקי 17".

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


מיקי 17 (Mickey 17) - הסרט הבא של בונג ג'ון הו (פרזיטים, זכרונות מרצח) - יגיע לבתי הקולנוע ברחבי העולם ב-29 במרץ 2024. סרטו של זוכה פרס האוסקר לבמאי (ולסרט) הטוב ביותר מצולם בימים אלו, על-פי תסריט שכתב בהתבסס על הספר מיקי 7 (מעניין מדוע הוכנס השינוי הקטנטן בשמו של הסרט וכיצד ישפיע על העלילה אם בכלל), מאת אדוארד אשטון.


רוברט פטינסון מככב בתפקיד הראשי, לצד המועמד לאוסקר סטיבן יאון (אין מצב, המתים המהלכים), טוני קולט (תורשתי) , מארק רופאלו (סרטי הנוקמים) ונעמי אקי (סוף הפאקינג עולם).

אחרי ההצלחה של פרזיטים בפסטיבל קאן 2019, שם קטף את פרס דקל הזהב היוקרתי והמשיך כל הדרך לזכייה בפרס הסרט הטוב ביותר באוסקר - אין ספק שג'ון הו הפך לאחד הבמאים המסקרנים ביותר שפועלם כיום. הספר מיקי 7 יצא לאור ממש השנה, בפברואר האחרון. בעוד הסרט יהיה בהשראת הרומן, על-פי הדיווחים ובהתחשב בניסיון העבר של ג'ון הו עם עיבודים - גרסתו עשויה בסופו של דבר להיות שונה למדי.


כך או כך, הספר עצמו עוקב אחר מיקי, מספר 7, המהווה "תוצר" שניתן לוותר עליו: עובד במשלחת אנושית שנשלחת ליישב את עולם הקרח ניפלהיים (Niflheim), שכאשר מתקבלת משימה מסוכנת מדי - אפילו קטלנית - הצוות שולח אליו. אחרי שמיקי מסוים נהרג, גוף חדש נוצר עם רוב הזכרונות של קודמו. לאחר שישה מקרי מוות, מיקי מספר 7 מבין את תנאי ההעסקה שלו - ומדוע זו הייתה המשרה היחידה שלא אוישה כשהוא בחר בה. בסרט, יהיה זה כנראה מיקי מספר 17 שיבין שמשהו בחייו איננו כשורה.


כאמור, מיקי 17 יגיע לבתי הקולנוע במרץ 2024.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page