top of page

תודה!

"סמוך על סול": בוב אודנקירק מבטיח עונה אחרונה מדהימה

עודכן: 26 בפבר׳

העונה השישית והאחרונה של "סמוך על סול" תגרום לכולם "לראות את 'שובר שורות' באור אחר", כך לדברי לא אחר מבוב אודנקירק.

בוב אודנקירק | צילום: באדיבות JESSE GRANT/GETTY IMAGES
בוב אודנקירק | צילום: באדיבות JESSE GRANT/GETTY IMAGES

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


בריאיון שקיים לאחרונה עם The Hollywood Reporter נשאל בוב אודנקירק על העונה החדשה, שצילומיה החלו בחודש שעבר ונמצאים כעת בעיצומם. לדבריו: "פיטר גולד [חצי מצמד יוצרי הסדרה] סיפר לי כי כשהסדרה תיגמר כולם יסתכלו על 'שובר שורות' באור אחר". עוד הוא הוסיף כי: "אני חושב שיש עוד דברים מדהימים שיגיעו ויתחברו או יגרמו להערכה מחודשת של אירועים מ'שובר שורות' בצורה מפתיעה".


את הריאיון קיים אודנקירק על רקע הופעתו בסרט האקשן החדש "סתם אחד" (Nobody), שמתוכנן לעלות גם בבתי הקולנוע בישראל עם פתיחתם. את הסרט ביים איליה ניישולר ("הארדקור הנרי") וכתב דרק קולסטד (סרטי "ג'ון וויק", "הפלקון וחייל החורף") ואודנקירק כבר הספיק לקצור בזכותו שבחים על תפקידו מלא האדרנלין ומעברו המפתיע לעולם סרטי הפעולה.


בחזרה ל"סמוך על סול", כאמור, צילומי העונה השישית נמצאים בעיצומם ומתקיימים כעת בניו מקסיקו. לעומת העונות הקודמות, היא תכלול הפעם 13 פרקים (במקום עשרה) ובעוד תאריך עלייתה הרשמי לא הוכרז, ניתן לצפות כי היא תעלה לשידור במהלך השנה הבאה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page