top of page

תודה!

"בבילון": בראד פיט ומרגו רובי מככבים בטריילר החדש לסרטו המופרע ביותר של דמיאן שאזל עד היום

עודכן: 27 ביולי 2023

כחודש וחצי לפני שיגיע לבתי הקולנוע בישראל, טריילר חדש שוחרר ל"בבילון" - סרטו החדש של דמיאן שאזל. צפו.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


לקראת עונת הפרסים הקרבה ובאה, חובבי קולנוע רבים מדברים על בבילון (Babylon) - סרטו החדש של דמיאן שאזל. הסרטים הקודמים של הבמאי-תסריטאי הצעיר היו כולם יקירי הפרסים, מוויפלאש ועד האדם הראשון, שזכה לפחות אהדה בקרב הקהל.


והנה, כארבע שנים אחריו, אנחנו נמצאים במרחק של חודש וחצי בלבד מעליית סרטו החדש של שאזל בבתי הקולנוע בארץ - וכעת אנו מקבלים הצצה נוספת אליו. הטריילר החדש של בבילון מספק לנו מבט נוסף על הדרמה התקופתית, שעוקבת אחר סיפורה של הוליווד ותעשיית הקולנוע המתפתחת מעידן הסרטים האילמים לאלו המדברים, בשנות ה-20 של המאה הקודמת.

בתקציר הרשמי ששחררה ההפצה בישראל נכתב: "מהבמאי דמיאן שאזל (לה לה לנד, וויפלאש, האדם הראשון), מגיע בבילון - אפוס מקורי המתרחש בלוס אנג'לס של שנות ה-20. את הקאסט המרשים של הסרט מובילים בראד פיט, מרגו רובי ודייגו קאלווה. בסיפור של שאפתנות מוגזמת ושפע שערורייתי, הסרט עוקב אחר עלייתן ונפילתן של מספר דמויות במהלך תקופה של דקדנטיות ושחיתות חסרות מעצורים בהוליווד".


עוד מככבים בסרט: בראד פיט, מרגו רובי, דייגו קאלווה, גין סמארט, ג'ובאן אדפו, לי ג'ון לי, פי ג'יי ביירן, לוקאס האס, אוליביה המילטון, טובי מגווייר, מקס מינגלה, רורי סקובל, קתרין ווטרסון, פלי (בסיסט 'רד הוט צ'ילי פפרז'), אריק רוברטס, איתן סופלי, סמארה וויבינג, אוליביה ווילד.


בבילון יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-19 בינואר 2023.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page