top of page

תודה!

צילומי הסרט הביוגרפי על איימי ויינהאוס יוצאים לדרך; תמונת הצצה ראשונה שוחררה

עודכן: 26 ביולי 2023

את הסרט החדש על איימי ויינהאוס תביים סם טיילור-ג'ונסון ("חמישים גוונים של אפור") ותסריטו נכתב על מאט גרינהול, שכבר כתב בעבר תסריטים לביוגרפיות על ג'ון לנון ואיאן קרטיס.

הצצה ראשונה: מריסה אבלה כאיימי ויינהאוס. מתוך Back to Black | צילום: באדיבות Studiocanal
הצצה ראשונה: מריסה אבלה כאיימי ויינהאוס. מתוך Back to Black | צילום: באדיבות Studiocanal

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


הסרט הביוגרפי הקרב והבא על קורותיה של איימי ויינהאוס Back to Black (ובתרגום חופשי ישיר: "בחזרה לשחור") זוכה לתמונת הצצה ראשונה על מריסה אבלה, בדמותה כאייקון המוזיקה.


התמונה שוחררה לראשונה עם ההכרזה של אולפני סטודיו קאנאל (Studiocanal) הצרפתיים שהם משתפים פעולה עם פוקוס (Focus Features) ומוניומנטל (Monumental Pictures) להפקת הדרמה המוזיקלית. סם טיילור-ג'ונסון - הידועה בעיקר על בימוי חמישים גוונים של אפור ונער משום מקום (Nowhere Boy) - מביימת את הסרט הביוגרפי.


לדברי האולפנים, בחזרה לשחור יספר על "שנותיה התוססות של איימי ויינהאוס, שחיה בלונדון בתחילת שנות ה-2000, והמסע האינטנסיבי שלה לתהילה". הפקת הסרט החלה היום (ה-16 בינואר) בבירת הממלכה המאוחדת.

ביולי האחרון, דווח כי אבלה הייתה המובילה מבין המועמדות לגלם את ויינהאוס בסרט הביוגרפי. נכון לכתיבת שורות אלו, היא שחקנית אלמונית יחסית, הידועה בעיקר על הופעתה בסדרה התעשייה של HBO; בהמשך השנה, היא צפויה להופיע גם בברבי המסקרן (Barbie) של גרטה גרוויג, לצד מרגו רובי ריאן גוסלינג, הלן מירן, וויל פארל, מייקל סרה ונוספים.


בחזרה לשחור נכתב על ידי מאט גרינהול, שעבד בעבר עם טיילור-ג'ונסון גם על התסריט של נער משום מקום. אותו הסרט היה גם הוא ביוגרפיה, הפעם על ילדותו של ג'ון לנון, אז השניים כבר למודי ניסיון ביצירת סרט עלילתי אודות כוכב פופ. בקורותיו של גרינהול, ניתן למצוא גם את קונטרול (Control), ביוגרפיה על חייו של סולן להקת ג'וי דיוויז'ן איאן קרטיס וכן את כוכבים חיים לנצח (Film Stars Don't Die in Liverpool). שנים סרטים שראויים ליותר הכרה מכפי שקיבלו.


טרם ידוע מתי בחזרה לשחור יגיע לבתי הקולנוע, אך עם תחילת ההפקה היום, ניתן לשער כי נוכל לצפות לו כבר ב-2024.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page