top of page

תודה!

אהרון טיילור-ג'ונסון יגלם את קרייבן הצייד

עודכן: 26 ביוני 2023

אהרון טיילור-ג'ונסון לוהק לתפקיד קרייבן הצייד, בסרט הקומיקס של אולפני סוני (בשיתוף מארוול) אודות דמות הנבל הפופולרי של ספיידרמן.

אהרון טיילור-ג'ונסון הוא קרייבן הצייד | צילום: באדיבות דיסני/מארוול קומיקס
אהרון טיילור-ג'ונסון הוא קרייבן הצייד | צילום: באדיבות דיסני/מארוול קומיקס

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


לפי הדיווח של DEADLINE HOLLYWOOD בסוני הציעו את התפקיד של קרייבן הצייד גם לבראד פיט, קיאנו ריבס, אדם דרייבר וג'ון דיוויד וושינגטון ("טנט").


עם זאת, כשראו באולפן את תפקידו של טיילור-ג'ונסון בסרט רכבת הקליע (Bullet Train), שמיועד לעלות לאקרנים בשנה הקרובה, החליטו לבחור בו. טיילור-ג'ונסון מגלם בסרט את אחד המתנקשים המרכזיים, ולפי מקור פנימי בסוני, הסצנות שלו היו כל-כך מרשימות עד שנתנו לו את התפקיד מיד. כזכור, לפני מספר שנים הוא גם זכה בפרס גלובוס הזהב על הופעתו מקפיאת הדם ב"יצורים ליליים", בה הוכיח כישורים דרמטיים איכותיים למדי.

כמו-כן, חשוב להזכיר כי טיילור-ג'ונסון לא זר לעולם סרטי הקומיקס. אחרי תפקידו ב"קיק-אס" עמו פרץ לתודעה בגדול והופעתו כקוויקסילבר ב"הנוקמים: עידן אולטרון", מדובר בסוג של חזרה למקורות עבורו. את "קרייבן" יביים ג'יי. סי. צ'נדור ("משולש הגבולות", "הכל אבוד", "התמוטטות") והוא מתוכנן לעלות לאקרנים בינואר 2023.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page