top of page

תודה!

"איש ושמו אוטו": טום הנקס הוא השכן הנרגן שלא הייתם רוצים לידכם בטריילר לדרמה קומית חדשה

עודכן: 28 בפבר׳

טום הנקס מגיע לחמם לנו מעט את החורף עם קומדיה חדשה על שכן עצבני, החתול שלו והילדה שאולי תהפוך אותו לאדם קצת, קצת שמח יותר. "איש ושמו אוטו", טריילר.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


אולפני סוני (Sony Pictures Entertainment) שחררו טריילר חדש לקומדיה איש ושמו אוטו (A Man Called Otto), קומדיה חדשה ומסקרנת בכיכובו של טום הנקס. הטריילר החדש נותן לנו מבט מקרוב על אוטו הנרגן והזועף, קצת לפני שהסרט יגיע לאקרנים בישראל ב-12 בינואר 2023.


איש ושמו אוטו מבוסס על הרומן רב המכר של הניו יורק טיימס "A Man Named Ove" (איש ושמו אובה) מאת פרדריק בקמן, שזכה לעיבוד קולנועי שוודי עוד ב-2015 ואף הועמד לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר.


העיבוד החדש מספר את סיפורו של אוטו אנדרסון (הנקס), חולה במחלה סופנית שוויתר על החיים מאז מות אשתו. אוטו עומד לשים קץ לחייו, כאשר תוכניותיו העגומות נקטעות על-ידי משפחה צעירה כאוטית שעוברת להתגורר לידו. שכנתו החדשה והצעירה מריסול תאתגר את השקפת עולמו הפסימית ותנסה לגרום לו לראות את החיים קצת אחרת.

פעם נוספת בקריירה ארוכת השנים שלו, נדמה שהנקס יעניק לנו סרט מחמם-לב. כזה שעשוי להיות התרפיה האולטימטיבית לשנה החדשה, כשהחורף מגיע והשנה הקרובה נמתחת לפנינו כמו משימה בלתי-אפשרית. אפשר גם לקוות שיהיה בכך פיצוי מושלם לתפקידו המלוכלך של הנקס כקולונל טום פארקר בסרטו של באז לורמן אלביס. דבר אחד בטוח: לא נצטרך לסבול ממבטא דרומי מתאמץ ומוזר.


איש ושמו אוטו בוים על-ידי מארק פרסטר, ולצד הנקס בסרט מככבים גם מריאנה טרווינו, רייצ'ל קלר ומנואל גרסיה-רולפו. התסריט נכתב על ידי דייוויד מגי (חיי פיי, למצוא את ארץ לעולם לא).


כאמור, איש ושמו אוטו יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-12 בינואר 2023.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page