top of page

תודה!

זה כאן: הטריילר החדש של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" נחשף - והוא בהחלט עומד בציפיות

עודכן: 17 באוג׳ 2023

חודש אחד בלבד בטרם יעלה לאקרנים, הטריילר החדש של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" סוף-סוף נחשף. נדמה שהציפייה הגדולה השתלמה ואין ספק שאנחנו עומדים בפני אירוע קולנועי משמעותי מאוד בדצמבר הקרוב.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אחרי שהטריילר הקודם שבר שיאי צפייה ברחבי העולם, נדמה שחשבו במארוול ובסוני כיצד יוכלו סוף-סוף לתת למעריצים את מה שהם מחכים לו - והנה, זה כאן. רבות כבר דובר על הסרט החדש של ספיידי, ונדמה שאחרי הטריילר הנוכחי כבר אפשר קצת לנשום לרווחה.


בין השמועות הרבות שרצו בשנה החולפת לבין ידיעות שרק חיכינו שיאושרו, אפשר להגיד שעכשיו אנחנו באנדגיים: בעוד שלושים סוף-סוף נוכל לחזות בסרט גיבורי העל החדש והכל-כך מצופה. ספיידרמן: אין דרך הביתה יאחד בין שלושה דורות של סרטי איש העכביש: אלו של טובי מגווייר וסם ריימי, מארק ווב ואנדרו גארפילד וכמובן הגלגול הנוכחי של ג'ון ווטס וטום הולנד. זיהיתם את כל הנבלים שמופיעים בטריילר?

ספיידרמן: אין דרך הביתה יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-16 בדצמבר. בימים הסמוכים לאותו התאריך, יתכן מאוד שכבר יתקיימו הקרנות טרום-בכורה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page