top of page

תודה!

עתיד היקום הקולנועי של מארוול ייחשף בנובמבר הקרוב

עודכן: 29 בפבר׳

ב-12 בנובמבר יחול "יום דיסני פלוס", ובו מתכוונים בחברה לחשוף לראשונה כמה מהיצירות העתידיות ביקום הקולנועי של מארוול. כמו-כן, נאמר כי הסדרה אודות בובה פט ביקום "מלחמת הכוכבים" תיחשף גם היא.

גיבורי מארוול | צילום: באדיבות Marvel Comics
גיבורי מארוול | צילום: באדיבות Marvel Comics

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


תירשמו ביומנים: ב-12 בנובמבר יתקיים "יום דיסני בפלוס". במסגרתו, מבטיחים בחברת הענק כי יוצג "ספיישל שיחגוג את היקום הקולנועי של מארוול בדיסני פלוס, עם הצצה מרגשת אל עבר העתיד". עד נובמבר, סדרת הקומיקס הבאה שתעלה בשירות הסטרימינג היא "הוקאיי" (Hawkeye) ואחריה מתוכננת לעלות גם "שי-האלק" (She-Hulk), "גברת מארוול" (Ms. Marvel) וכן "מון נייט" (Moon Knight). יתכן מאוד שההצצות המדוברת יהיו מתוכן, ואפשר לחזות שאפילו קצת מעבר.


אם לא די בכך, סביר להניח כי גם הסדרה "ספרו של בובה פט" (The Book of Boba Fett) תזכה להצצה ראשונה אף היא, לאור ההכרזה של דיסני כי יוצג באותו היום "ספיישל שיחגוג את המקורות ואת המורשת" של זיכיון "מלחמת הכוכבים". בשנה הבאה צפויה לעלות בשירות גם הסדרה "אובי-וואן קנובי" (Obi-Wan Kenobi), אשר אל נעליו ישוב יואן מקגרגור האחד והיחיד, ובהמשך גם העונה השלישית של "המנדלוריאן", כך שקיים סיכוי טוב שנזכה לראות גם קצת מהן. לכל הפחות, מסדרתו של אובי-ואן.

בהכרזה ששחרר לרגל האירוע מנכ"ל וולט דיסני, בוב צ'אפק, הוא אמר כי: "יום דיסני פלוס הראשון יהווה חגיגה בקנה-מידה עצום של המנויים שלנו בחברה כולה". עוד הוא הוסיף: "יום הוקרת התודה הזה יביא לחיים את המשימה שלנו לבדר ולעורר השראה בקרב מעריצים ומשפחות בכל רחבי העולם". בינתיים, עד שנגלה בדיוק אילו הפתעות מצפות לנו באותו היום, שווה להזכיר כי בהמשך 2021 נותרו למארוול הסרטים "נצחיים" בנובמבר ו"ספיידרמן: אין דרך הביתה" בדצמבר. בשנה הבאה, מתוכננים לעלות "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" במרץ, "תור: אהבה ורעם" במאי, "הפנתר השחור" וואקנדה לנצח" ביולי ו"המופלאות" בנובמבר.


בכל הנוגע לסדרות טלוויזיה, אחרי "הוקאיי" בנובמבר הקרוב צפויה לעלות השנה גם "גברת מארוול" ובשנה הבאה "מון נייט" בכיכובם של אוסקר אייזק ואית'ן הוק. למרות דיווחים קודמים בנושא, שחזו השקה כבר החודש, כרגע עדיין אין תאריך רשמי לעליית שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" בישראל.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page