top of page

תודה!

"אל תסתכלו למעלה": דיקפריו ולורנס מאבדים את זה בטריילר החדש לסרט עתיר הכוכבים

עודכן: 23 ביולי 2023

לאונרדו דיקפריו, ג'ניפר לורנס, ג'ונה היל, קייט בלאנשט, טימות'י שאלאמה, טיילר פרי ונוספים - כולם מככבים בטריילר החדש לקומדיה השחורה "אל תסתכלו למעלה", שיגיע להקרנות מיוחדות בבתי הקולנוע בישראל ב-9 בדצמבר.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


צמד אסטרונומים לא-יוצלחים (לאונרדו דיקפריו וג'ניפר לורנס), יוצאים למסע תקשורתי להזהרת האנושות מפני כוכב נופל שעתיד להשמיד את כדור הארץ. זוהי נקודת המוצא של הסאטירה החדשה אל תסתכלו למעלה (Don't Look Up), אותה ביים וכתב אדם מקיי. בשנים האחרונות עבר הבמאי-תסריטאי ההוליוודי מיצירת סרטי קומדיה פרועים - בהם והרי החדשות, אחים חורגים או החבר'ה האחרים - לטריטוריה יותר פוליטית-חברתית, במסגרתה אף הועמד לאוסקר בקטגוריית הבימוי ואף הסרט הטוב ביותר (על מכונת הכסף וסגן הנשיא).


כעת, נדמה כי מקיי ממשיך ללטש ולשייף את הכיוון החדש בו בחר, עם קומדיה שחורה וסאטירית לכבודה גייס כמה מהכוכבים הגדולים ביותר כיום בתעשיית הקולנוע האמריקאית. לצד דיקפריו, לורנס, היל, בלאנשט, שאלאמה ופרי שכבר הוזכרו, ישתתפו בסרט החדש גם מריל סטריפ, מארק ריילנס, רון פרלמן, אריאנה גרנדה, הימש פטאל, כריס אוונס ותומר סיסלי. קאסט מרשים, בלשון המעטה, שיהיה מסקרן לראות כיצד יתפקד יחדיו.

עם תקציב של 75 מיליון דולר, יצר מקיי את מה שמסתמן כאחד הלהיטים של עונת הפרסים הקרובה, ולאור ניסיון העבר ניתן לשער כי יועמד לפחות לפרס התסריט הטוב ביותר. כך או אחרת, את בתוצאה המלאה נוכל כבר לחזות כולנו כבר בעוד כשלושה שבועות מהיום.


אל תסתכלו למעלה יעלה בישראל בבתי הקולנוע של רשת לב החל מה-9 בדצמבר. כשבועיים לאחר מכן, ב-24 בדצמבר, הוא יעלה גם בנטפליקס.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page