top of page

תודה!

"דדפול 3": יו ג'קמן יתאמן שישה חודשים כדי לחזור לגלם את וולברין

עודכן: 24 בפבר׳

"דדפול 3" מתקרב אלינו אט-אט. כעת, בריאיון חדש, יו ג'קמן מספר קצת יותר על הרקע העלילתי ועל תהליך האימונים שלו לקראת הסרט.

"דדפול 3" מתקרב | צילום: באדיבות Disney, 20th Century Studios
"דדפול 3" מתקרב | צילום: באדיבות Disney, 20th Century Studios

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


חזרתו של יו ג'קמן בתור וולברין בדדפול 3 (Deadpool 3) הקרב ובא הייתה אחת ההכרזות המפתיעות והמרגשות ביותר שזכינו לשמוע בשנה החולפת. אחרי שהאמנו ב-2017 כי לוגאן בבימויו של ג'יימס מנגולד יהיה סרטו האחרון של ג'קמן בתפקיד - ההפתעה הייתה כפולה ומכופלת.


כעת, יו ג'קמן התייחס בריאיון טרי לאופן בו שתי הדמויות האהובות יתאחדו על המסך הגדול. השבוע בתוכנית החדשות והבידור החדשה מי מדבר עם כריס וולאס? (Who's Talking to Chris Wallace), ישב המנחה עם השחקן כדי לדון בקריירה של השחקן על במת ברודווי ועל המסך הגדול, שם האחרון גם סיפר מדוע הוא חוזר לתפקידו האיקוני ושיתף על התהליך שהתחיל כדי לחזור לכושר מוטנטי.

אחת השאלות הבולטות שעלו בריאיון הייתה מדוע ג'קמן חוזר לגלם את הדמות הפופולרית, אחרי שהצהיר כי לוגאן יהיה סרטו האחרון, ובמיוחד לאחר הסגירה שהסרט העניק לו. לפני שנכנס לתשובה, ג'קמן הצהיר בהומור שדדפול 3 נדמה יותר כ"וולברין 10" עבור הקרובים אליו - והוא אף ציין מספר פעמים שכן דחה תחילה את הרעיון לחזור. בסופו של דבר, הייתה זו שיחה עם אשתו שהניעה אותו והרעיון להציג על המסך הגדול את אחת היריבויות הפופולריות והמתמשכות ביותר של עולם הקומיקס. לדבריו:


"[ה]הסיפור הזה הוא טרום-'לוגאן', שזה בדיוק כמו שאמרת, המקום בו לוגאן מת. אז [אנחנו] לפני זה בקו העלילה. ואני בכנות, כריס, באמת חשבתי שסיימתי. כאילו הייתי שלם עם זה, בסדר. שואלים אותי כל יום או בראיונות או שראיין ריינולדס מתקשר אליי 'אפשר לעשות את זה שוב?', ואני הייתי משיב, 'לא, סיימתי'. מישהו אמר לי, אני חושב... אני חושב שזו הייתה דב, אני חושב שזו הייתה אשתי. היא אמרה, 'אתה יודע, אחרי זה, מה אתה באמת רוצה לעשות?' וזה בא לי ככה. כי כשאני כל הזמן חושב עליי ועל ראיין, על דדפול ועל וולברין, שהם יריבי קומיקס קלאסיים, יש גם דינמיקה שמעולם לא באמת יצא לי לעשות קודם בתור וולברין. [...] פשוט חשבתי שזה הולך להיות כיף, משהו מעולם לא עשיתי. ואני לא יכול לחכות".

הסרט החדש של דדפול ו-וולברין יכול גם להוות פיצוי עבור המעריצים שרוצים לראות את הצמד על המסך בתצוגות טובות יותר מאלו שקיבלנו באקס-מן: המקור - וולברין (X-Men Origins: Wolverine) - אותן רובנו נעדיף כנראה לשכוח. בהזדמנות זו אי אפשר שלא להזכיר כי אותו העיבוד היה כל כך מגוחך ושנוא, עד שבקרדיטים של דדפול 2 הגיבור חוזר אחורה בזמן כדי להרוג את גרסתו הישנה והאיומה. דדפול 3, אם כן, יהווה את הפעם הראשונה בה שתי הדמויות יופיעו יחד בסרט שיהיה נאמן יותר לשורשיהן.

לקראת סיום, וולאס גם שאל את ג'קמן על התהליך אליו נכנס כדי להתאמן לקראת סרט כזה וכיצד הוא הולך להפוך למוטנט על אמת. השחקן סיפר כי במהלך השנים הוא למד שהוא לא יכול פשוט להאיץ בשינוי הגוף ושזה ייקח זמן, באומרו כי:


"למדתי שאי-אפשר למהר. למדתי שזה לוקח זמן. אז יש לנו שישה חודשים מרגע שסיימתי ועד שהתחלתי לצלם. ואני לא עושה שום עבודה אחרת. אני הולך להיות עם המשפחה שלי ולהתאמן. זו הולכת להיות העבודה שלי במשך שישה חודשים. [...] ותסלחו לי, תרנגולות. תתחילו לרוץ עכשיו כי אני מגיע אליכן".


דדפול 3, בבימויו של שון לוי (לשחרר את גאי), מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע ב-8 בנובמבר 2024.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page