top of page

תודה!

"חיות רעות" תחזור לעונה 2 עוד לפני סוף 2021

עודכן: 26 בפבר׳

עונה חדשה של "חיות רעות" (Tiger King) תגיע לנטפליקס כבר השנה, כחלק מליין-אפ סדרות הדוקו פשע-אמיתי החדש של שירות הסטרימינג.

מתוך "חיות רעות" | באדיבות Netflix
מתוך "חיות רעות" | באדיבות Netflix

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


תכינו את החתולים שלכם, כי נטפליקס הכריזה ש"חיות רעות" תשוב לעונה נוספת כבר השנה. נכון לעכשיו, עם ההכרזה על הפרויקט, לא ברור אילו כיוונים יבחנו בו. העונה הראשונה של הסדרה הציגה את אורח חייהם המשוגע של טיפוסים הזויים באמריקה, שבבעלותם חתולי בר אסורים לגידול. במרכז העניינים, ניצבה דמותו הצבעונית של ג'ו אקזוטיק (או בשמו האמיתי ג'וזף אלן מלדונדו-פסאג'), שהיה בעליו הגאה של גן חיות אקזוטי באוקלהומה.


כיום, אקזוטיק מרציה עונש מאסר ממושך על פשעים שביצע נגד בעלי החיים שהיו בבעלותו, וכן על מעורבות במזימה לשכירת רוצח שכיר שיתנקש בחייה של יריבתו העסקית קרול בסקין. הפרשייה ההזויה כמובן נמשכה גם אחרי סיום העונה הראשונה, בעוד אקזוטיק ביקש חנינה ושחרור מוקדם מנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ. בקשתו לא נענתה, אך בקיץ שעבר הוא כן זכה להמתקת עונשו ולקיצור תקופת מאסרו לפחות מ-22 שנים כפי שנגזר עליו בתחילה.

מפיקי ובמאי העונה הראשונה, הלא הם אריק גוד ורבקה צ'איקלין, יאחדו כוחות פעם נוספת וישובו לתפקידיהם גם בעונה החדשה. השניים נותרו בקשר רציף עם אקזוטיק מאז שהחל לרצות את עונשו, ונאמר כי הם אף דנו עמו כיצד כליאתו מאחורי סורג ובריח לימדה אותו מדוע לשמור חיות בר בכלובים זה אקט אכזרי.


בהכרזה של נטפליקס על העונה השנייה נכתב כי "'חיות רעות' חוזרת השנה - והעונה השנייה מבטיחה בדיוק את אותו הטירוף והכאוס שהיה בעונה הראשונה". כמו תמיד, נעדכן כשנדע תאריך סופי לעליית העונה החדשה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page