top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"הבנים": הסתיימו צילומי העונה השלישית ו"המטורללת" של הסדרה

עודכן: 2 בפבר׳

אחרי קרוב לשבעה חודשים, תמו צילומי העונה השלישית של סדרת הלהיט "הבנים". בפוסט שהעלה בטוויטר לרגל המאורע, כתב השחקן ג'ק קווייד (יואי) כי עומדת להיות עונה "מטורללת" למדי.

מתוך "הבנים" | צילום: באדיבות אמזון פריים
מתוך "הבנים" | צילום: באדיבות אמזון פריים

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


"הבנים" (The Boys) של אמזון פריים הפכה בשנתיים האחרונות להצלחה ענקית, ולאחת הסדרות האהובות של שירות הסטרימינג ההולך וגדל. מיד עם תום עונתה השנייה באוקטובר שעבר, החל יוצר הסדרה אריק קריפקי ("על טבעי") לרמוז על מה שמצפה למעריצים בעונה השלישית, אותה הקפיד לכנות שוב ושוב מטורפת מעל ומעבר לכל דמיון.


כעת, ג'ק קווייד, המגלם בסדרה את דמותו של יואי, סיפר בפוסט חדש בטוויטר כי צילומי העונה החדשה והמדוברת הגיעו לקצם. בציוץ המצורף הוא כתב: "הסתיימו צילומי עונה 3! תודה לכלל מי שעבדו על העונה הזו. האגודל הזה הוא בשבילכם! אוהב את הקאסט ואת הצוות הזה כל-כך. אני לא יכול לחכות שתראו עד כמה העונה הזו מטורללת. אתם לא מוכנים".

דבריו של קוייד מצטרפים לאמירות קודמות מצדו של קריפי, שסיפר בטוויטר עוד בתום העונה השנייה כי "העונה השלישית הולכת להיות כל-כך פ*קינג משוגעת. אפילו בפרק הראשון, בעשר הדקות הראשונות, יש סיקוונס שלא אחשוף, שבכל פעם שאנחנו מדברים עליו אני מכסה את הפה. הוא כל-כך מטורף".

כמו-כן, בראיון עמו מיוני האחרון עבור מגזין דדליין, הוא אף הוסיף שמן למדורה וסיפר כי העונה החדשה תכלול את "אחד הדברים המטורפים שנראו בטלוויזיה", אי-פעם לטנעתו. הבטחותיו אלו נאמרות על רקע הצלחתה הגדולה של העונה השנייה, שהפכה לסדרת המקור הנצפית ביותר של אמזון פריים בהשקתה. לאור ההצלחה, בימים האלו נמצא בפיתוח גם ספין-אוף לסדרה, שיתמקד בקולג' המיועד לצעירים בעלי כוחות-על.


העונה השלישית של "הבנים" תעלה לשידור באמזון פריים ככל הנראה במחצית השנייה של שנת 2022.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page