top of page

תודה!

לקראת "הבנים" עונה 3: הכירו את הספין של הסדרה על קפטן אמריקה

עודכן: 2 בפבר׳

העונה השלישית של "הבנים" תגיע אלינו בעוד חודשיים בדיוק - ונדמה שהיא הולכת להיות מופרעת מתמיד. לקראת חזרתה של סדרת הקומיקס שוברת המוסכמות, בואו להכיר מעט את הדמות שככל הנראה תהיה הכי מדוברת העונה. שימו-לב: ספוילרים לעונות הקודמות.

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


הבנים (The Boys), אחת מהסדרות הפופולריות בשירות הסטרימינג של אמזון פריים, מציגה עולם סאטירי הלועג לתכני גיבורי העל המוכרים ביותר. בעונה החדשה יוצג סולג'ר בוי (Soldier Boy) – נבל מהקומיקס המאופיין כעיוות פארודי של קפטן אמריקה, אותו יגלם ג'נסן אקלס (כוכב הסדרה על טבעי). באופן דומה לסטורמפרונט (איה קאש) בעונה הקודמת, מורשתו של סולג'ר בוי מתחילה עמוק בעבר, כאחד הראשונים עליהם נוסה הנסיוב המקנה כוחות-על – הידוע בשמו כ"קומפאונד וי". אבל יש כאן טוויסט.


לפי המסופר בקומיקס, הנדסת גיבורי העל החלה עוד בימי מלחמת העולם השנייה. חברת ווט (Vought) דאז הקימה את קבוצת הגיבורים הראשונה שלה - "חוליית הנקמה" (The Avenging Squad), בהנהגתו של סולג'ר בוי - ואין ספק שיש כאן דמיון לסיפורו של סטיב רוג'רס בחוברות הקומיקס מבית מארוול (לפחות כפי שהוא מוצג בסרטו הראשון). עם זאת, התפנית במקרה של סולג'ר בוי נובעת מהפיקוד הכושל שלו, שהוביל את הקבוצה להיתקלות קטלנית עם כוחות הנאצים. כבר אז, השלדים בארון של ווט החלו להצטבר, בשל בחירתה לטעון כי חרף מותו בקרב - סולג'ר בוי הוא בן אלמוות, ואיכשהו הצליח לשרוד.


שנים רבות לאחר מכן, בימינו אנו, הוקמה "פייבאק" - יורשת החולייה שמהווה למעשה ספין עליה. מחד, האדם החדש מאחורי המסכה - אותו יגלם אקלס - מתגלה כפחדן שלוקח את הפטריוטיזם שלו לגבולות מוגזמים, עד כדי קריאה אקראית בשמות של מדינות ארה"ב בעת לחימה. מאידך, מסתמן שבלייב-אקשן הוא יוצג באופן רציני יותר - טענה שהתחזקה גם בשיחה עם אקלס בפודקאסט "Inside" של השחקן מייקל רוזנבאום. לדבריו, סולג'ר בוי "הוא סבא. הוא משנות ה-40, והוא נלחם במלחמת העולם השנייה" - תיאור המקרב את הגרסה הטלוויזיונית של הדמות עוד יותר לשורשיו הקלאסיים של קפטן אמריקה של מארוול.

סולג'ה בוי איי טל 'אם. ג'נסן אקלס מתוך "הבנים" עונה 3 | באדיבות Amazon Prime
סולג'ה בוי איי טל 'אם. ג'נסן אקלס מתוך "הבנים" עונה 3 | באדיבות Amazon Prime

בראיון נוסף, הפעם של מגזין הבידור Entertainment Weekly עם יוצר הסדרה אריק קריפקי, האחרון רמז כי בעונה החדשה "ישנן תקופות זמן שונות, אך לא כפי שאתם חושבים", ובין היתר שהיוצרים "התעניינו רבות בהיסטוריה של המדינה דרך עיניו של גיבור העל הזה [סולג'ר בוי]". לאור טענותיהם של קריפקי ואקלס, ניתן לשער שסיפור המקור של הדמות יזכה להפניית זרקור, ולא מן הנמנע שהיסטוריית הקמתה של ווט תתואר גם היא. קריפקי אף טען באותו ראיון כי "הדבר המשוגע ביותר שעשינו אי-פעם הוא בפרק הראשון [של העונה]", וזאת עוד מבלי לציין את האירוע המיוחל שנזכה לראות בפרק 6 - "הירוגאזם".


בקומיקס, המאורע הידוע לשמצה התפרס על פני שש חוברות והציג קונספט די פשוט – כחברה שדואגת לתנאים טובים עבור גיבוריה, ווט שולחת אותם מדי שנה לסוף-שבוע באי מבודד בו הם יכולים לפשוט את התחפושות, הפיזיות והחברתיות גם יחד, ולהשתולל ככל יכולתם. על אף שהפרק צפוי להיות גס ביותר, סביר להניח שהוא לא יהיה נאמן לחלוטין לאירועי הקומיקס, בין היתר משום שהוא הגיע לממדים אבסורדיים שאינם תואמים לאופי הסדרה. בהם למשל, יואי שהוטרד בידי בלאק נואר או סולג'ר בוי ששוכב עם הומלנדר בשל כמיהתו להתקבל ל"שבעה" (רגע שקריפקי כבר אישר כי ירד).

תחזור או תישאר בחוץ? איה קאש מתוך "הבנים" עונה 2 | באדיבות Amazon Prime
תחזור או תישאר בחוץ? איה קאש מתוך "הבנים" עונה 2 | באדיבות Amazon Prime

מלבד תפקידו המסקרן של סולג'ר בוי, בעונה החדשה יופיעו עוד כמה דמויות חדשות: קרימזון קאונטס, פרודיה של הסדרה על מכשפת השני (וונדה מקסימוף), שלנעליה תיכנס לורי הולדן (המתים המהלכים); וכן דמות מקורית לסדרה – סופר-סוניק, האקס של סטארלייט (ארין מוריארטי). מעבר לכך, שלל הדמויות שבוודאות שרדו את העונה הקודמת ישובו, קל וחומר שגם תומר קאפון שלנו. אף על פי כן, עקב תבוסתה בידי בנם הממזר של בקה בוצ'ר (שאנטל ונסאנטן) והומלנדר (בכיכובו של אנטוני סטאר הנהדר), טרם ידוע בוודאות אם סטורמפרונט תחזור.


כלל האצבע החיוני בעולמות הקומיקס והאימה (ואולי בכלל) טוען כי אם אין הוכחה וודאית למוות של דמות, קיים עדיין פתח לחזרתה. מנגד, קאש ציינה לאחרונה בראיון עם אתר הקולנוע Metacritic שהיא לא השתתפה בעונה, אך כבר נשמעו הכחשות נועזות יותר בהוליווד שבסוף התבררו כנכונות. כמו-כן, קריפקי אישר עבור האתר TVLine שהדמות עוד חיה, אמנם רחוקה ממיטבה.


מוטיב מהקומיקס שכן ידוע שיוצג העונה הוא איזון הכוחות בין "הבנים" לבין ווט, הואיל ובוצ'ר (קארל אורבן) השתמש בכוחות-על בטריילר האחרון. אסור גם לשכוח את אשת הקונגרס ויקטוריה ניומן (קלאודיה דאמיט), המצוידת בכוח לפוצץ לאנשים את הראש (פשוטו כמשמעו), ותהווה איום ממשי עבור "הבנים" לאור בחירתו של יואי (ג'ק קווייד) לעבוד עמה. אין ספק חברות וחברים, ניצבת בפנינו עונה שיכולה להגיע לפסגות חדשות של טירוף.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page