top of page

תודה!

"ספיידרמן: אין דרך הביתה": ווילם דפו לא מוכן לספר אם הוא יופיע בסרט

עודכן: 3 בספט׳ 2023

רק ארבעה חודשים נותרו עד לסרט החדש של "ספיידרמן". טריילר עדיין לא קיבלנו, המסתורין נמשך ועכשיו גם ווילם דפו, שגילם את הגובלין הירוק בטרילוגיה המקורית של סם ריימי, ממשיך עם הטיזינג.

זה מתקרב | צילום: באדיבות Marvel Comics
זה מתקרב | צילום: באדיבות Marvel Comics

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


זה לא סוד ש"ספיידרמן: אין דרך הביתה" יחזיר למסך דמויות מוכרות מסרטי ספיידי הישנים. נכון לעכשיו, אנחנו כבר יודעים בוודאות שאלפרד מולינה (ד"ר אוקטופוס מהטרילוגיה של ריימי) יחזור בתפקיד הנבל האיקוני, וכן ידוע לנו כי ג'יימי פוקס (אלקטרו ב"ספיידרמן המופלא 2") ישוב גם הוא לנעלי הנבל בגילומו. אף על פי כן, המון מידע בנוגע לסרט נותר בגדר תעלומה ושמועות בלבד - כך גם בכל הנוגע למעורבותו של ווילם דפו, שעשוי לחזור בתפקיד הגובלין הירוק.


ואכן, בריאיון חדש עמו למגזין TheWrap, בו הגיע לדבר על תפקידו במשחק הווידאו הקרב ובא "Twelve Minutes", נשאל דפו גם בנוגע למעורבותו ב"אין דרך הביתה". תחילה הוא נפנף את השאלה, באומרו כי הגיע לדבר על המשחק האינטראקטיבי החדש ותו לא, אבל אז אמר כי הוא מבין היטב מדוע השאלה עלתה. בסופו של דבר סיפר דפו כי: "יש לי הרבה דברים על הראש כרגע. ואתם יודעים, תמיד הרגשתי שרק כשסרט יוצא, זה הזמן הנכון לדבר עליו".

אם תשאלו אותי, התשובה הזו נשמעת יותר חיובית משלילית, כי אם דפו לא היה מעורב, הוא פשוט היה עונה: "לא, אני לא שם". כשהוא משאיר את האפשרות פתוחה, זה ללא ספק מעיד על כך שמשהו קורה - ועוד ארבעה חודשים נקווה שכבר נדע בדיוק במה מדובר.


"ספיידרמן: אין דרך הביתה" מתוכנן לעלות בבתי הקולנוע בישראל ב-16 בדצמבר הקרוב.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page