top of page

תודה!

"פיטר פן ו-וונדי" של דיסני הושפע מ"המגדלור" של רוברט אגרס

עודכן: 26 בפבר׳

בשנת 2023 ישוחרר העיבוד החדש בלייב-אקשן לסיפורו של הילד הנצחי. עתה מספר הבמאי דיוויד לאורי ("האביר הירוק", "סיפור רפאים") כי הסרט שאב השראה ממותחן האימה "המגדלור" של רוברט אגרס, שהופק על-ידי אולפני A24.

"פיטר פן ו-וונדי", "המגדלור" | צילום: באדיבות Getty Images
"פיטר פן ו-וונדי", "המגדלור" | צילום: באדיבות Getty Images

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


דיוויד לאורי נדמה כאדם רב-פעלים וכאחד היוצרים המסקרנים שפועלים לאחרונה. הבמאי-תסריטאי שרק בחודש שעבר יצא סרט הפנטזיה האפית שלו "האביר הירוק", המשיך לשקוד במרץ כל הזמן על סרטו הבא - "פיטר פן ו-וונדי" - שצילומיו נחתמו ממש לפני ימים ספורים. כעת הוא מספר כי הסרט הושפע מסרטו של במאי האימה רוברט אגרס, "המגדלור" מ-2019, במסגרת התארחותו לפאנל שאלות תשובות באתר "רדיט" (Reddit).


אחד המשתתפים שאל את לאורי בנוגע לרפרנסים בהם הבחין בסרטו "האביר הירוק" להפקות אחרות של A24 - "מידסומר" ו"המגדלור" - ושאל אם הבמאי גאה באותם קווי דמיון. לאורי השיב כי לא מדובר בדבר מתוכנן, וכתב כי: "זה הכל צירוף מקרים! לא צפיתי ב'מידסומר' או ב'המגדלור' כשעשינו את הסרט הזה. עם זאת, סרט הדיסני החדש שלי ['פיטר פן ו-וונדי'] הושפע מאוד מ'המגדלור'".

אם כן, מעניין לציין כי הסרט הנדון לא יהיה הראשון שביים לאורי עבור דיסני. אחרי פריצתו עם "נאהבים מחוץ לחוק", בכיכובם של קייסי אפלק, רוני מארה, בן פוסטר ורמי מאלק, הוא ביים את הרימייק בלייב-אקשן ל"חברי הדרקון אליוט". מאז הוא המשיך להתפתח עם "סיפור רפאים", "הג'נטלמן והאקדח" ו"האביר הירוק" הטרי. ב"פיטר פן ו-וונדי" שלו יככבו בתפקידים הראשיים אלכסנדר מולוני ואבר אנדרסון האלמוניים, ולצדם אלן טיודיק ("רוג אחת") וג'וד לאו בתפקיד קפטן הוק.


הסרט ישוחרר במהלך 2023, תאריך סופי טרם הוכרז.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page