top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"ז'אן דו בארי": תמונות חדשות שוחררו מהסרט הבא של ג'וני דפ

עודכן: 27 ביוני 2023

הסרט החדש "ז'אן דו בארי" יחזיר את ג'וני דפ לקולנוע, לאחר שבשנים האחרונות היה עסוק במאבק משפטי קשה מול זוגתו לשעבר אמבר הרד, בו לבסוף ניצח.

ג'וני דפ כלואי ה-15 מתוך "ז'אן דו בארי" | צילום: באדיבות Why Not Productions
ג'וני דפ כלואי ה-15 מתוך "ז'אן דו בארי" | צילום: באדיבות Why Not Productions

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


ג'וני דפ חזר לעסקי השעשועים. בימים אלו, עובד השחקן הוותיק על סרט ז'אן דו בארי (Jeanne du Barry) - דרמה תקופתית על קורותיה של הגבירה באותו השם. דו בארי הייתה הפילגש של מלך צרפת, לואי החמישה-עשר, והיא הוצאה להורג במהפכה הצרפתית.

הסרט החדש - שהתמונות הטריות ממנו מצורפת לכתבה - בוים על-ידי השחקנית והקולנוענית הצרפתייה מייוון (Maïwenn). היא עצמה תיכנס לנעליה של מאדאם דו בארי. לצד דפ ולצידה, יככבו גם פייר ריצ'רד, בנג'מין לאוורנה, נומי לבובסקי, מלוויל פופאוד, אינדיה הייר ונוספים. דפ יגלם בסרט את לואי ה-15.


ז'אן דו בארי, שצולם בצרפת, הוא סרטה השישי של מייוון. היא כתבה אותו יחד עם טדי לוס-מודסטה וניקולס ליווצ'י, הוא נרכש על-ידי נטפליקס לצרפת, שם הוא יגיע לפלטפורמת הסטרימינג לאחר יציאתו המקומית בבתי הקולנוע. הסרט מומן במשותף באמצעות קרן הסרטים בים האדום (Red Sea Film Festival Foundation), והוא מהווה את ההפקה הבינלאומית הראשונה של הפסטיבל עם צרפת.


בהצהרה של הפסטיבל בנושא, נכתב כי הסרט "מדגים את המשימה המתמשכת של הפסטיבל לתמוך ביצירת קולנוע ייחודית, ולתמוך בכישרון נשי בעל-חזון מאחורי המצלמה מרחבי העולם". מאז 2019, קרן הסרטים של הים האדום תמכה בפיתוח, הפקה ופוסט-פרודקשן של כ-170 סרטים מהעולם הערבי ואפריקה. הפסטיבל השאפתני מהווה אירוע קולנוע מוביל עבור ערב הסעודית.

"אנחנו נרגשים לתמוך בסרט הקרוב של מייוון ז'אן דו בארי", אמר מנכ"ל פסטיבל הסרטים בים האדום, מוחמד אל טורקי. "זהו סרט שעניין אותנו מיד. הוא מהווה ביוגרפיה שאפתנית וייחודית במינה ועדות למחויבות שלנו לתמוך בכישרון חדש ולשיתוף פעולה עם כותבים, במאים ומפיקים ברמה עולמית".


עוד ציין אל טורקי כי: "אנו מקווים כי שיתוף הפעולה הזה יחזק את הקשרים בין הקולנוע הסעודי והצרפתי, ויהיה הסרט הראשון מבין סרטים בינלאומיים רבים שנוכל לתמוך בהם כדי לקדם יוצרות קולנוע".


תוכלו לראות את התמונות החדשות ששוחררו מהסרט כאן:

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page