top of page

תודה!

"מהיר ועצבני 10" יגיע לבתי הקולנוע באפריל 2023

עודכן: 3 בספט׳ 2023

זה רשמי: אחרי רצף דחיות בעקבות הקורונה, אולפני יוניברסל קבעו תאריך יציאה ל"מהיר ועצבני 10". נכון לעכשיו, הוא מתוכנן להיות הסרט האחד לפני האחרון בסאגה, שעשוי להיות מצולם בו-זמנית עם הסרט האחרון.

הפוסטר של "מהיר ועצבני 9" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט
הפוסטר של "מהיר ועצבני 9" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


הדקו את החגורות, כי הדרך מגיעה לקצה. חודשיים בלבד אחרי עלייתו של "מהיר ועצבני 9" בבתי הקולנוע בישראל, אולפני יוניברסל קבעו תאריך יציאה רשמי לסרט האחד לפני האחרון, אותו ישוב פעם נוספת לביים ג'סטין לין. בריאיון שהעניק למגזין "אנטרטיינמנט וויקלי" (Entertainment Weekly) לפני מספר חודשים, סיפר וין דיזל כי צמד הסרטים האחרונים עשויים להצטלם במקביל, בעקבות קנה המידה העצום שלהם.

"רק חכו ל-10", אמר אז דיזל. "בואו רק נגיד, העובדה שאתם יודעים שהסטודיו אומר שלא נוכל להכניס את כל מה שצריך להכניס בסרט אחד, רק תדמיינו מה עומד להגיע". מעט מאוד ידוע לגבי צמד הסרטים האחרונים בפרנצ'ייז, אך בעבר כבר דווח למשל שדוויין ג'ונסון לא יהיה חלק מהם. עם זאת, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, לודאקריס (כריס ברידג'ס) וג'ורדנה ברוסטר - כולם צפויים לחזור לתפקידיהם מהסרטים הקודמים לצדו של דיזל. כמו-כן, נאמר הצילומים מתוכננים לצאת לדרך כבר בינואר הקרוב.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page