top of page

תודה!

"סמוך על סול": בוב אודנקירק חזר לצילומי העונה השישית והאחרונה

עודכן: 26 בפבר׳

בשעה טובה: אחרי שחווה אירוע לב מינורי בחודש שעבר, בוב אודנקירק חזר לסט צילומי העונה השישית והאחרונה של "סמוך על סול". שנה הבאה על מסכי הטלוויזיה שלנו? כנראה שכן.


אחרי שלקה באירוע לב מינורי ביולי האחרון, בוב אודנקירק הכריז ממש עכשיו כי הוא חזר לסט הצילומים של "סמוך על סול". בפוסט המצורף שהעלה השחקן בטוויטר, הוא כתב: "חזרתי לעבוד על 'סמוך על סול'! כל-כך שמח להיות כאן ולחיות את החיים הספציפיים האלו, מוקף באנשים טובים. דרך אגב, זאת המאפרת

המקצועית צ'רי מונטסנטו, שעושה אותי לא-מכוער לקראת הצילומים!".

אחרי התמוטטותו על סט של הסדרה ביולי האחרון, כתב אודנקירק בטוויטר: "היי. זה בוב. תודה לכם. למשפחה שלי ולחברים שהקיפו אותי בשבוע הזה, ועל כל האהבה שהורעפה עליי מכל מי שהביעו חשש ודאגו לי. זה מדהים, אני מרגיש את האהבה וזה אומר בשבילי כל-כך הרבה". עוד הוא הוסיף, גם ביחס למצבו, כי: "היה לי התקף לב מינורי, אבל אני אהיה בסדר הודות לרוזה אסטרדה והרופאים שידעו איך לטפל בחסימה ללא ניתוח. כמו-כן, התמיכה והסיוע של AMC ו-Sony לאורך כל זה, הייתה ברמה הכי גבוהה שיש. אני עומד לקחת הפסקה קטנה כדי להתאושש, אבל אחזור בקרוב".


כל שנותר הוא רק לאחל לו בריאות איתנה, הצלחה גדולה בצילומים ושנוכל כולנו ליהנות ממנו במהרה בעונה האחרונה של הסדרה האדירה בכיכובו (וכמובן בעוד תפקידים רבים בעתיד).


העונה השישית והאחרונה של "סמוך על סול" מתוכננת לעלות לשידור במהלך 2022.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page