top of page

תודה!

במבי יהיה "אייל מפלצתי דו-רגלי" בסרט הבא של יוצר "פו הדב: דם ודבש", רייס פרייק-ווטרפילד

עודכן: 29 בפבר׳

"פו הדב: דם ודבש" עוד לא עלה לאקרנים, אבל במאי הסרט, רייס פרייק-ווטרפילד, כבר מתכונן לסרט הבא שלו - טייק מדמם, אפל ומטורלל על "במבי".

במבי ו"מודר" | צילום: באדיבות דיסני/נטפליקס
במבי ו"מודר" | צילום: באדיבות דיסני/נטפליקס

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


שיטוט על פני הקרדיטים של רייס פרייק-ווטרפילד, במאי הסרט פו הדב: דם ודבש שיעלה בישראל בחודש הבא, מציג מבחר רחב של מפלצות, אסונות ותענוגות. הוא לקח על עצמו את תפקיד המפיק בפרויקטים כמו Dinosaur Hotel (אותו גם כתב) ו-Croc - ולאחרונה כמובן שם את עיניו על חביבי הילדות שלנו.


פו הדב: דם ודבש יהיה הראשון בתור. בעודו לוקח את הדב האהוב מהסיפורים שגדלנו עליהם, ומציג אותו ואת חזרזיר מחדש, כחיות פרא שפותחות במסע טרור כשכריסטופר רובין המבוגר חוזר לביקור בבית. אם אתם מחפשים את שאר החבורה - ובהם איה החמור, ארנבי, קנגה ורו הקטן או הינשוף, לא תמצאו אותם. פו וחזרזיר זללו אותם בחיים, ובית מלא בבנות קולג' - וחברם, רובין - הוא התחנה הבאה.

כזו היא שיטת הפעולה של פרייק-ווטרפילד, וההכתמה שלו את אלילי הילדות שלנו תמשיך עם פיטר פן: הסיוט של ארץ לעולם-לא (Peter Pan: Neverland Nightmare) ובמבי: חשבון הנפש (Bambi: The Reckoning).


הגיליון האחרון של מגזין SFX, כולל קטע על פו הדב: דם ודבש שחושף כי אחרי שפו וחזרזיר יבצעו את זממם, במבי: חשבון הנפש הוא הבא בתור. או לדברי הבמאי:

"במבי הוא כנראה הראשון שצולם. סימנו את זה בתור 'במבי עם כלבת'. ראית את הריטואל? המפלצת שם היא הדבר המוזר הזה, שנראה כמו אייל. קיבלנו השראה מזה. אנחנו רוצים שזה יהיה אייל דו-רגלי מפלצתי; פשוט הורג המון אנשים. אנחנו רוצים שבמבי יוכל לדרוך על הראש של אנשים!"

הדבר המוזר בצורת אייל בסרט האימה של דיוויד ברוקנר, הריטואל (The Ritual), מקבל את השם "מודר" - ענק עתיק שמוצאו מהאל הנורדי לוקי. "מודר" נראה במעורפל כמו יצור יער, אם אייל היה לוקח סטרואידים ומדביק פלג-גוף עליון של גבר לפניו. מסקרן לראות איזו פרשנות פרייק-ווטרפילד וחבורתו יתנו לעניין.

אם תהיתם איך דבר כזה מתאפשר מבחינת זכויות, התשובה פשוטה. פנינת האנימציה של דיסני, במבי, משנת 1942, מבוססת על הרומן במבי, חיים ביער (Bambi, a Life in the Woods) של הסופר האוסטרי פליקס סלטן משנת 1923 - ספר שנמצא בנחלת הכלל בחלק גדול מהאיחוד האירופי מאז 2016.


חשוב מכך, זכויות היוצרים על הרומן באמריקה הצפונית פגו ב-1 בינואר 2022 - וכך הדרך עבור פרייק-ווטרפילד לצאת לטיול חביב ביער עם במבי הקטן (כן, בטח), כבר סלולה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page