top of page

תודה!

"מתקפת הטיטאנים" עונה 4, חלק 3 - יגיע ב-4 במרץ ויפוצל לשני חצאים; טריילר ראשון שוחרר

עודכן: 24 בפבר׳

"מתקפת הטיטאנים" מציגה: הסיפור שאינו נגמר.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


סוף-סוף הגיע רגע ההכרזה על המשך העונה "האחרונה" של מתקפת הטיטאנים (Attack on Titan), אלא שגם הפעם נדמה שהיוצרים מסרבים לתת לסדרת האנימה להגיע אל סיומה.


חשבון הטוויטר הרשמי של הסדרה (ביפנית), חשף שהעונה האחרונה תחזור לחלקה ה-3 במרץ. למרבה ההפתעה, התמיהה והאוויליות - גם החלק הזה יפוצל: חציו הראשון יתחיל ב-4 במרץ וחציו השני יגיע מתישהו בהמשך 2023. כדי להכניס אותנו להייפ, שוחרר גם טריילר חדש ובו סצנות חדשות מהחלק הקרב ובא. צירפנו אותו גם בתחילת האייטם וגם כאן עם שיתוף הפוסט המקורי מהטוויטר, מפני שביוטיוב עשויה להיחסם הגישה בישראל.


מתקפת הטיטאנים, הידועה גם בשמה היפני Shingeki no Kyojin, מספרת את סיפורו של ארן ייגר. בתקציר הרשמי של הסדרה נכתב:


"לפני שנים רבות, השרידים האחרונים של האנושות נאלצו לברוח מאחורי חומותיה המתנשאות של עיר מבוצרת כדי להימלט מאימת הטיטאנים האדירים, אוכלי האדם, ששוטטו בארץ מחוץ למבצר שלהם. רק הגיבורים האמיצים ביותר העזו לסטות אל מעבר לביטחון של החומות - אבל אפילו הם חזרו בחיים רק לעתים רחוקות. אלו שחיו בתוך העיר נאחזו באשליה של קיום שליו עד ליום שבו החלום התנפץ, והסיכוי הקלוש שלהם לשרוד הצטמצם לבחירה מחרידה אחת: להרוג - או להיטרף".

האנימה אמנם מעולם לא שודרה רשמית בישראל, אך לאור הצלחתה בעולם היא צברה גם כאן אצלנו קהילת מעריצים אדוקה - וביניהם גם עבדכם הנאמן. עם זאת, למרות האהבה האדירה לסדרה, אי-אפשר להתעלם מעד כמה שהפיצול של עונתה האחרונה לכל-כך הרבה חלקים מגוחך. הלכה למעשה, שחרור החלק השלישי בשני חצאים נפרדים מפצל את העונה האחרונה כבר ל-4 חלקים. רק שלא יפצלו גם את החצי השני לשני חצאים - בשלב הזה, נדמה שהכל אפשרי.


כאמור, מתקפת הטיטאנים - עונה 4, חלק 3, חצי ראשון יעלה לשידור בחו"ל ב-4 במרץ. אתם מוזמנים לקרוא עוד על האנימה בביקורת שכתבנו עליה וברשמים ומחשבות שהעלינו לקראת החלק הקודם.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page