top of page

תודה!

האחים רוסו יביימו את מילי בובי בראון וכריס פראט בסרט מדע-בדיוני חדש

עודכן: 7 ביולי 2023

מהמסך הגדול הישר לזרועותיה של נטפליקס: האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") חתמו על בימוי סרט נוסף בהפקת שירות הסטרימינג. מילי בובי בראון תככב וכנראה גם כריס פראט.

מילי בובי בראון, האחים רוסו | צילום: באדיבות Theo Wargo (Getty Images), AGBO
מילי בובי בראון, האחים רוסו | צילום: באדיבות Theo Wargo (Getty Images), AGBO

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


כשלושה שבועות בלבד לפני שסרטם החדש ועתיר התקציב האיש האפור (The Gray Man) מגיע לנטפליקס, האחים רוסו כבר מתכוננים לסרט הבא. צמד הבמאים סגרו חוזה נוסף עם ענקית הסטרימינג, הפעם ליצירת עיבוד קולנועי לספר המדע הבדיוני The Electric State (בתרגום חופשי: "מדינת החשמל"). בתפקיד הראשי תככב מילי בובי בראון (דברים מוזרים, אלא מה), שכבר חתמה על הדיל וככל הנראה גם כריס פראט (עמו החוזה טרם נחתם סופית).


מדינת החשמל מבוסס על ספרו באותו השם של סיימון סטאלנהאג ומתרחש בשנת 1997, במציאות חלופית בעלת מראה ואווירה רטרו-עתידיים. במרכז הסיפור, מתבגרת יתומה ומחוסרת-בית (בראון) מסתובבת ברחבי ארה"ב העקובה מדם, בה חורבותיו של קרב מל"טים קטלניים טינפו את האיזורים הכפריים. לצדה נמצאים רובוט מתוק אך מסתורי ונווד נוסף, בדרכה של החבורה למצוא את אחיה הצעיר האבוד. על התסריט אמונים כריסטופר מרקוס וסטיבן מקפילי, שותפיהם הקבועים של האחים רוסו, שעובדים עמם עוד מימי היקום הקולנועי של מארוול ושקדו בין היתר גם על מלאכת כתיבת הנוקמים: מלחמת האינסוף והמשכו וכן שלושת סרטי קפטן אמריקה.

דיווחים על עיבוד למדינת החשמל החלו עוד בסוף 2020, אז נאמר שאולפני יוניברסל (Universal) מנסים לקבל את האפשרות להפיקו ולהפיצו. אחרי שהדיל התפוצץ, נטפליקס עבדה מהר כדי לקבל את הזכויות ולסגור את הקצוות עם בראון והאחים רוסו גם יחד. סרטם הקרב ובא של צמד האחים - האיש האפור בכיכובם של כריס אוונס, ראיין גוסלינג ואנה דה ארמס - מהווה את אחת מהפקות הקולנוע הגדולות של נטפליקס עד היום (לצד הודעה אדומה). לאור סגירת חוזה נוסף עם רוסו-את-רוסו, סביר להניח שבחברה מרוצים ממנו מאוד.


עבור בראון מדובר בעוד שנה נהדרת של עשייה, עם הכרך ה-2 בעונה הרביעית של דברים מוזרים שיעלה בשישי הקרוב לנטפליקס, לצד דיבור על הצטרפותה למותג גדול של דיסני (כנראה מלחמת הכוכבים) - אין ספק שהיא ממשיכה לפרוח. בנטפליקס יש לה סרט בשם דמסל (לא להתבלבל עם הסרט באותו השם מ-2018), שעתיד לצאת ב-2023 ובו היא תככב לצד רובין רייט. כמו-כן, גם אנולה הולמס 2 מגיע בקרוב - אם אכן ייצא כמתוכנן בחודשים שנותרו ב-2022 ולא יידחה לשנה הבאה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page