top of page

תודה!

"בארי": 8 סיבות לצפות ב-8 פרקי הסדרה

עודכן: 26 באוג׳ 2023

8 סיבות קצרות לצפות ב-8 הפרקים של "בארי", הדרמה הקומית השחורה של HBO בכיכובו של ביל היידר, שחתמה את עונתה הראשונה לפני שבוע.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


1. כי כל פרק הוא לא יותר מחצי שעה - ובלי ששמים לב, אחרי שנשאבים מיד על ההתחלה הסדרה כבר מגיעה לסופה. היא נגמרת ונרשמת כחוויה קצרה, מקורית ומקסימה, שמותירה המון טעם לעוד.


2. מפני שהקאסט, והקומיקאי המוכשר ביל היידר ("סופרבאד") במרכזו, עושה עבודה משובחת ומתמרן להפליא בין הקומי והקורע מצחוק לדרמטי, העצוב ומעורר המחשבה.


3. משום שהסדרה הזו מתחילה כדבר הכי קרוב לתוצר טלוויזיוני של קוונטין טרנטינו. יתרה מכך, ככל שהיא מתקדמת היא עומדת איתנה בפני עצמה ולקראת סיומה אף מזכירה את "דקסטר" בימיה הוורודים.


4. מכיוון שהמשל, הנרמז, כל מה שהוא בגדר אלגוריה בסדרה, נעשה בצורה כל-כך מדויקת ומעודנת וניתן להשליכו בקלות על חיי היום-יום של כולנו. בסופו של דבר - בין אם נודה בכך או לאו - לכולנו משקעים מהעבר שמלווים אותנו בחיינו ויוצריה של "בארי" מודעים לכך היטב.

5. בגלל הכתיבה: "בארי" כתובה באופן חד וחכם. אפילו שבצמד פרקיה האחרונים היא נעזרת במספר קיצורי דרך, לכל אורכה היא שומרת על אופיה המיוחד והעשיר, שלא הרבה סדרות יכולות להתגאות בו היום.


6. בזכות המחוות לתרבות הפופ, שמגיעות באריזות קטנות ומהודרות ולא מכבידות על הצפייה. בדיחה על סדרה אחת פה, הלצה על שחקן אחד שם. הכל מידתי, מדויק ומצחיק.


7. ואם כבר מצחיק - אז כן, מדובר בסדרה מאוד מצחיקה. כזו שלא משתמשת בהומור מטופש כדי לבדר, אלא נעזרת בדמויות החמימות, בסיטואציות האבסורדיות ובאופיו המגוון והאקסצנטרי של הגיבור במרכזה.


8. כי בינינו, מתי בפעם האחרונה ראיתם סדרה על רוצח שכיר שנשלח למשימת חיסול בלוס אנג'לס, ובהגיעו לשם בכלל מבין שהחלום שלו הוא להיות שחקן תיאטרון? כנראה אף פעם.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page