top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 11/5

עודכן: 19 ביוני 2023

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל ממחר (חמישי) ה-11.5 לבתי הקולנוע בישראל.

מתוך הסרטים "כלואים" | צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג
מתוך הסרטים "כלואים" | צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!

 

טורי ולוקיטה

תקציר: טורי ולוקיטה, פליטים צעירים מאפריקה, מתחזים לאחים ומבקשים לקבל מעמד קבע בבלגיה, אך מוצאים עצמם מנוצלים בידי האנשים שעזרו להם להימלט מארצם ובידי רשת של סוחרי סמים המתמרנת אותם לצרכיה. כמו בסרטים קודמים של האחים דארדן, גם הפעם הם הם עובדים עם שחקנים לא מקצועיים, ומוציאים לפועל תסריט חסכני, שלצד המבט התקיף יש בו גם הרבה חמלה, אנושיות וחסד.


אורך הסרט: 88 דק' | בימוי: ז'אן פייר דארדן, לוק דארדן

שחקנים: פבלו שילס, ז'ואלי מבונדו, אלבן אוקאז' | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

כלואים

תקציר: קלואי, סטודנטית לקרימינולוגיה, מזייפת את מותה כדי לפרוץ לחדר מתים מקומי בעיר קטנה ולגנוב ראיות שקושרות את אחיה הצעיר לפשע. לאחר שהיא מצליחה להתגנב פנימה, היא לומדת במהירות שחוקר מקרי המוות משתמש בחדר המתים כחזית לעסק החולה והמעוות שלו: מכירת חלקי גוף. כאשר חוקר מקרי המוות מגלה שקלואי לא מתה, נוצר משחק מפחיד של חתול ועכבר, וקלואי מגלה במהרה שהדבר המפחיד ביותר בחדר המתים הוא לא המתים, אלא החיים.

אורך הסרט: 106 דק' | בימוי: פטריק לוסיר

שחקנים: ביילי מדיסון, ג'רי אוקונל, כריס לי | הגבלת גיל: 18+

אח ואחות

תקציר: אליס ולואי הם אח ואחות. היא שחקנית מצליחה ומפורסמת, הוא מורה לשעבר ומשורר כיום. במשך 20 שנה, אליס שנאה את אחיה, והוא אותה. בכל הזמן הזה, הם לא התראו או שוחחו זה עם זו בכלל, אך מערכת היחסים מלאת הקנאה והטינה ליוותה אותם בכל פינה בחייהם – באהבות, בהצלחות, באסונות ובשמחות. עכשיו, בצל מאורעות משפחתיים, הם יאלצו סוף סוף להתמודד אחד עם השנייה מבלי לברוח.


אורך הסרט: 108 דק' | בימוי: ארנו דפלשן

שחקנים: מריון קוטיאר, מלוויל פופו, גולשיפטה פרהאני | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

המרוץ של טייסון

תקציר: טייסון בן החמש עשרה מצטרף לראשונה בחייו לתיכון ציבורי, בו אביו עובד כמאמן קבוצת פוטבול, וחייו משתנים לנצח. בזמן שהוא עובר השפלות בשל האוטיזם שלו ומתיידד עם שני תלמידים, הוריו חלוקים בדעותיהם, האם הוא מוכן לאתגר השילוב החברתי הזה. טייסון שומע על המרתון העירוני, ונחוש ללמוד איך לרוץ. הוא מאמין כי אם ישתתף בו, יוכל לזכות בהכרה של אביו על יכולותיו. הוא מגלה שמעבר לטכניקה הפיזית, הכל מתחיל ונגמר באמונה עצמית ובאומץ לעשות את הצעד הראשון בדרך ארוכה, חדשה ולא מוכרת.


אורך הסרט: 103 דק' | בימוי: קים באס

שחקנים: מייג'ור דודסון, איימי סמארט, ברקהאד עבדי | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

סרטים חדשים, סרטים חדשים בקולנוע

bottom of page