top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 16/3

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל ממחר (חמישי) ה-16.3 לבתי הקולנוע בישראל.

מאה בקולנוע מעכשיו גם ביוטיוב. ביקורות, ניתוחי סרטים וסדרות ופינות מיוחדות מעכשיו בערוץ החדש שלנו >> כאן נרשמים לערוץ!

 

שהאזאם! 2: זעם האלים

תקציר: בילי בטסון (שהאזאם!) חוזר והוא לא לבד - גיבור העל/נער הכי מצחיק ביקום שלנו, יוצא להציל את העולם מבנות אטלס שפלשו לעולמנו על מנת להחזיר לאלים את הקסם שבו זכו אחיו ואחיותיו המאומצים של בילי בסרט הראשון והמצליח. עכשיו זה עסק משפחתי.


אורך הסרט: 130 דק' | בימוי: דיוויד פ. סנדברג

שחקנים: זאקרי לוי, גרייס פולטון, אשר אנג'ל | הגבלת גיל: 12+

 

65

תקציר: אחרי אסון התרסקות על כוכב לא ידוע, הטייס מילס (אדם דרייבר) מבין במהרה שהוא בעצם ננטש על כדור הארץ - רק לפני 65 מיליון שנים. עתה, עם סיכוי אחרון להינצל, מילס יהיה חייב לחצות טריטוריה מלאה ביצורים פרה-היסטוריים מסוכנים במאבק גורלי להישרדותם.


אורך הסרט: 93 דק' | בימוי: סקוט בק, ראיין וודס

שחקנים: אדם דרייבר, אריאנה גרינבלט, קלואי קולמן | הגבלת גיל: 12+

מסייה ואפלר

תקציר: אלן ואפלר הוא מנכ״ל אחת מחברות ייצור המכוניות הגדולות בעולם. הוא עומד בפני השקת פרויקט חייו, מכונית חשמלית. הזמן שלו מתוכנן מראש לכל דקה מיומו הארוך. החיים שלו מתנהלים לפי מחוג השניות בשעון. עד שיום אחד המרוץ נעצר בשנייה אחת כאשר אלן מאבד את ההכרה ומובהל לבית החולים, שם הוא מתעורר לחיים חדשים. הוא עבר שבץ, שגורם להפרעות חמורות ביכולת הדיבור והזיכרון. קלינאית תקשורת מגויסת למשימה הבלתי אפשרית - להחזיר לו את יכולת הדיבור.


אורך הסרט: 100 דק' | בימוי: ארווה מימרן

שחקנים: פבריס לוצ׳יני, ליילה בקטי, רבקה מרדר | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

הריקוד האחרון

תקציר: ז'רמיין, פנסיונר המכונס בעצמו, מתאלמן באופן פתאומי בגיל 75. עוד לפני שהוא מצליח להפנים את משמעות העניין, בני משפחתו מציפים אותו בטלפונים, ביקורים, ארוחות ופעילויות שונות ומשונות.

כוונותיהם ללא ספק טובות, הם רק רוצים להחזיר את חייו לשגרה ולדאוג שיהיה לו סדר יום קבוע. בצעד מפתיע שישנה את עולמו, הוא מוצא עצמו כחלק מרכזי ממופע של להקת מחול מודרני. כך הוא ילמד את עצמו ואת קרוביו (ואותנו) שאף פעם לא מאוחר להתחיל לעוף על החיים.


אורך הסרט: 84 דק' | בימוי: דלפין להריסי

שחקנים: פרנסואה ברליאן, קייסי מוטט-קליין, ז'אן בנואה אייה | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.


bottom of page