top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 27/1

סרט חדש לגיירמו דל טורו לראשונה מאז "צורת המים", ביוגרפיה על רופא שנרדף בידי השלטון הצ'כי בשנות ה-50 ומותחן-פעולה ספרדי בכיכובו של ליאם קנינגהם ("משחקי הכס"). חמישה סרטים חדשים עולים היום לאקרנים בארץ, מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

סמטת הסיוטים

תקציר: סטנטון קרלייל הוא בחור כריזמטי אך חסר-מזל. לאחר אירוע טרגי בחייו, הוא מגיע לקרקס נודד ומפוקפק ומוצא חן בעיניה של מגדת העתידות זינה ובן-זוגה המנטליסט לשעבר. עד מהרה, מייצר לעצמו קרלייל כרטיס זהב להצלחה ומשתמש בכישורים החדשים שרכש בקרקס כדי להונות את האליטה הניו יורקית בשנות ה-40.

אורך הסרט: 150 דק' | בימוי: גיירמו דל טורו שחקנים: בראדלי קופר, קייט בלאנשט, ווילם דפו | הגבלת גיל: 14+

 

שרלטן

תקציר: סרטה החדש של הבמאית אניישקה הולנד ("אירופה אירופה"), במרכזו סיפורו האמיתי של הרופא יאן מיקולשק. בשנות ה-50 בצ'כיה, טיפל מיקולשק באנשים רבים באמצעות צמחי מרפא ושיטות אבחון יוצאות-דופן, עד שהפך לנרדף בידי השלטון הצ'כי שסימן אותו כשקרן ורמאי.

אורך הסרט: 118 דק' | בימוי: אניישקה הולנד שחקנים: ג'וזף טרויאן, איוון טרויאן, ג'וראז' לוז' | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

מאסר בית

תקציר: דויד הוא מרצה באוניברסיטה בעיר פרובינציאלית ברוסיה. השחיתות של הממשל המקומי מרגיזה אותו והוא מחליט למחות, אבל במקום שראש העיר יתן את הדין, דויד מואשם במעילה ונשלח למאסר בית. למרות הסחרור אליו נקלע, הוא נותר בשלו ואין לו כוונה להתנצל. האם יש לדויד המודרני סיכוי מול גוליית?

אורך הסרט: 106 דק' | בימוי: אלכסיי גרמן הבן שחקנים: מראב נינידזה, רוזה קאירולינה, אנה מיכלקובה | הגבלת גיל: 16+

 

המשימה

תקציר: בנק ספרד. המקום השמור ביותר בעולם שאינו דומה לשום דבר אחר. וולטר, המנכ״ל והבעלים של חברה בין-לאומית לחשיפת אוצרות אבודים, מגויס למשימה פריצה ופיצוח של הכספות ומארגן צוות מיוחד. המטרה: אוצר אבוד שיוחזק בתוך הבנק לעשרה ימים בלבד. האם יצליח הצוות לבצע את השוד?

אורך הסרט: 118 דק' | בימוי: ז'אומה בלאגרו שחקנים: ליאם קנינגהם, פרדי היימור, סם ריילי | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

שערורייה: סיפורו של עיתון

תקציר: דוקומנטרי. למעלה מ-60 שנה שהצהובון האמריקאי הנודע נשיונל אינקוויירר (The National Enquirer) מפרסם ידיעות חדשותיות מופרכות ומרחיב את ההגדרות המסורתיות לעיתונות, בעודו מטשטש את הגבולות בין אמת לבדיה. הסרט סוקר את תולדות העיתון ואת דרכי פעולתו, בהן גם סחיטות ומתן שוחד בתמורה לסקופים, כדי להאיר אור חדש על עידן ה"פייק ניוז" בו אנו חיים.

אורך הסרט: 97 דק' | בימוי: מארק לנדסמן

הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים


bottom of page