top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 24/2

עודכן: 26 ביוני 2022

יום הקולנוע הבינלאומי הגיע ועמו שישה סרטים חדשים שנוחתים היום בבתי הקולנוע בישראל. ליאם ניסן (שוב) חוזר לאקשן, סרט חדש לבמאי הצרפתי ז'אק אודיאר ("חלודה ועצם"), המועמד הבוסני לפרס האוסקר לסרט הזר בטקס האחרון ועוד. מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

סוכן הצללים

תקציר: טראוויס בלוק (ליאם ניסן) הוא "פותר בעיות" ממשלתי בלתי-רשמי - אדם מסוכן שמשימותיו כללו חילוץ סוכנים חשאיים מסיטואציות מסוכנות. כשהוא מגלה כי תוכנית שלטונית סודית פוגעת באזרחים מן השורה, מסיבות שידועות אך ורק לבוס שלו ב-FBI, הוא מגייס את עזרתה של עיתונאית כדי לחשוף את הפרשה. לרוע מזלו, עברו וההווה שלו מתנגשים חזיתית כשבתו ונכדתו עומדות בשל כך בסכנה.

אורך הסרט: 105 דק' | בימוי: מארק וויליאמס שחקנים: ליאם ניסן, איידן קווין, יעל סטון | הגבלת גיל: 12+

 

פריז, הרובע ה-13

תקציר: הרובע ה-13, אחד הרובעים התוססים בפריז העכשווית, מסמל את פניה המשתנות של העיר. אמילי פוגשת את קאמי ומתאהבת בו, אך קאמי מצדו מתאהב בנורה, שערב אחד במסיבה משנה את חייה, וכורך את גורלה בגורלה של אמבר – אישה זרה לחלוטין. תחת האורות הנוצצים והרחובות העמוסים של העיר הרומנטית בעולם, שלוש נשים וגבר אחד מגדירים מחדש מהי אהבה מודרנית.

אורך הסרט: 106 דק' | בימוי: ז'אק אודיאר שחקנים: לוסי ז'אנג, נעמי מרלן, מקיטה סמבה | הגבלת גיל: 16+

 

לאן את הולכת, אאידה?

תקציר: אאידה עובדת כמתורגמנית בשירות האו״ם בעיירה הקטנה סרברניצה. בשיאה של המלחמה בבוסניה ב-1995, כשהצבא הסרבי כובש את המקום, משפחתה נמהלת בין אלפי התושבים הצובאים על שערי מחנה האו"ם ומבקשים מקלט. אאידה תנסה לעשות הכל כדי להציל את בעלה וילדיה, בעוד שמהלכי הכוחות הצבאיים הולכים ומסתבכים - ומשימתה הופכת לאתגר בלתי פוסק.

אורך הסרט: 103 דק' | בימוי: יסמילה זבניץ' שחקנים: יאסנה דוריצ'יץ', איזודין באירוביץ', בוריס לר | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

שעה גורלית

תקציר: איימי יוצאת לריצה בוקר שגרתית. הסלולרי שלה מצלצל והיא מתבשרת על חדשות נוראיות - המשטרה במרדף אחד נערים שביצעו מתקפת טרור, ובנה הצעיר היה נוכח בזירת אירוע. למרות היותה לכודה ביער בו היא רצה ובמצב של לחץ ודאגה אינסופיים, איימי מחליטה לא להיכנס לייאוש ומתחילה לנווט את דרכה אל זירת האירוע. כלי העזר היחידי שעומד לרשותה: הטלפון הנייד שלה.

אורך הסרט: 84 דק' | בימוי: פיליפ נויס שחקנים: נעמי ווטס, קולטון גובו, סיירה מלטבי | הגבלת גיל: 12+

 

סנולנד

תקציר: סיפורם של שני חברי ילדות, אמיר וג'וני, שרגע לפני שהם חוגגים 40 יוצאים למסע של חשבון נפש. אמיר מתמודד עם מחלת הסרטן של בתו תמרה ועם מערכת יחסים מתפוררת עם בת-זוגו ואימה של בתו, בעוד ג'וני מתמודד עם סגירת הבר המיתולוגי שלו ועם רצונו לפרק את מערכת היחסים שלו לאחר 6 שנות זוגיות, רגע לפני החופה.

אורך הסרט: 85 דק' | בימוי: יוני זיכהולץ שחקנים: שלומי קוריאט, אורי פפר, טלי שרון | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

אהבה, חתונות ואסונות אחרים

תקציר: כדי שלורנס פיליפס (ג׳רמי איירונס) יארגן לכם את החתונה, תצטרכו להיות מאוד עשירים ומאוד מקושרים, אבל חיי האהבה שלו עצמו - לא משהו. הוא ויתר מזמן על מציאת אהבה, רק שהחברים שלו לא מוותרים לו כל כך מהר ומארגנים לו בליינד דייט. פגישה עיוורת עם בחורה מקסימה (דיאן קיטון) עם חסרון קטן אחד – היא לא יכולה לראות אותו – ״בליינד דייט״ אמיתי.

אורך הסרט: 96 דק' | בימוי: דניס דוגן שחקנים: ג׳רמי איירונס, דיאן קיטון, מגי גרייס | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page