top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 17/2

עודכן: 8 בדצמ׳ 2022

טום הולנד ומארק וולברג בסרט הרפתקאות המבוסס על סדרת משחקי-וידאו איקונית, סרטו החדש של הבמאי המוערך ניר ברגמן או צ'אנינג טייטום שיוצא לטריפ ברחבי ארה"ב עם כלבה. חמישה סרטים חדשים מגיעים היום לאקרנים בארץ, מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

אנצ'רטד

תקציר: מבוסס על סדרת משחקי הווידאו המצליחה Uncharted. סיפורו של נייתן דרייק, צעיר מוכשר בעל חכמת רחוב, שמגוייס על-ידי צייד האוצרות הותיק ויקטור "סאלי" סאליבן כדי למצוא את הונו האבוד של מגלה הארצות פרדיננד מגלן. מה שמתחיל כשוד פשוט הופך עבור הצמד למירוץ מורט עצבים מסביב לעולם, במטרה להגיע אל האוצר לפני אויביהם.

אורך הסרט: 115 דק' | בימוי: רובן פליישר שחקנים: טום הולנד, מארק וולברג, אנטוניו בנדרס | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

הנה אנחנו

תקציר: סרטו החדש של ניר ברגמן (כנפיים שבורות). אהרון (שי אביבי) מקדיש את חייו לטיפול בבנו אורי (נועם אימבר). השניים חיים יחד בשלווה ובהרמוניה, רחוקים מכולם, בעוד אהרון עושה הכל כדי לגונן על אורי, בעל הצרכים המיוחדים, מפני העולם שבחוץ. אך כעת, כשאורי מתבגר, נראה שהגיע הגיל בו כדאי שיעבור לגור במסגרת שיותר תתאים לו - והשניים יוצאים למסע שישנה את חייהם.

אורך הסרט: 94 דק' | בימוי: ניר ברגמן שחקנים: שי אביבי, נועם אימבר, סמדי וולפמן | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

דוג טריפ

תקציר: ג'קסון בריגס הוא חייל קרבי לשעבר, מהכוחות המבצעיים המיוחדים של צבא ארה"ב, שהודח מתפקידו בגלל התנהגות לא הולמת. נחוש בדעתו להוכיח שהוא כשיר לחזור לשירות וליחידה שלו, הוא מסכים לקבל על עצמו משימה מאתגרת במיוחד – להוביל את לולו, כלבת הלחימה של חברו הטוב ביותר שנפטר, ללוויה שלו. יש רק בעיה אחת, לולו היא לא כלבה חברותית במיוחד.

אורך הסרט: 90 דק' | בימוי: צ'אנינג טייטום, ריד קרולין שחקנים: צ'אנינג טייטום, קווין נאש, קוריאנה קילצ'ר | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לב שקט

תקציר: לילי חולה במחלה סופנית. היא מחליטה להזמין את משפחתה הנרחבת לארוחת פרידה, אך במהלך הביקור המשפחתי נחשפים המתחים הנסתרים בין ג'ניפר ואנה, שתי בנותיה של לילי. עד מהרה היחסים מגיעים לנקודת רתיחה. רימייק אמריקאי לסרט הדני Silent Heart משנת 2014.

אורך הסרט: 97 דק' | בימוי: רוג'ר מיצ'ל שחקנים: סוזן סרנדון, סם ניל, קייט וינסלט | הגבלת גיל: 14+

 

חתונה בהסוואה

תקציר: התשובה הבוליוודית לחתונה בהפתעה? יתכן, יתכן מאוד. שוטר גיי ומורה לחינוך גופני לסבית מחליטים להתחתן רק כדי שהמשפחות שלהם יפסיקו להפעיל עליהם לחץ להתחתן. העלילה מסתבכת כאשר לאחר החתונה - המשפחות רוצות שיהיו לשניים גם ילדים.

אורך הסרט: 147 דק' | בימוי: הארשווארדהאן קולקארני שחקנים: ראג'קומר ראו, בחומי פהדניקאר, סימה פאהווה | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.


bottom of page