top of page

תודה!

מ. נייט שאמלאן מתחיל לעבוד על הסרט הבא שלו

עודכן: 24 ביולי 2022

פחות מחודש לאחר צאתו לאקרנים של "זמן", מ. נייט שאמלאן הכריז עכשיו בטוויטר שהוא התחיל לעבוד על הסרט הבא שלו, שמתוכנן לעלות לאקרנים בפברואר 2023.

בציוץ שפרסם בטוויטר כתב שאמלאן: "תודה רבה לכל מי שממליצים על 'זמן' כאן ומסביב לעולם. יש לכך משמעות עצומה בשבילי, בעודי מתחיל לעבוד על הסרט הבא ונאבק פעם נוספת בכל השדים שלי".

את הדברים כתב שאמלאן לאור הצלחת סרטו הטרי "זמן", שכבר הספיק להכניס בבתי הקולנוע ברחבי העולם כ-74 מיליון דולר. גם קרוב לחודש לאחר צאתו, הסרט ממשיך לככב בצמרת שוברי הקופות בארה"ב, כשבסוף השבוע האחרון הוא הכניס סכום נאה של 2.4 מיליון דולר (ו-43 מיליון דולר סה"כ בצפון אמריקה).


נכון לעכשיו, לא הרבה ידוע על סרטו הבא של הבמאי-תסריטאי השנוי במחלוקת, מלבד כאמור, תאריך יציאתו שהוכרז לפברואר 2023. לפי הפרסום בטוויטר, סביר להניח שכמיטב מסורתו של שאמלאן: גם הפעם הוא עובד על מותחן-אימה. נחכה בסבלנות.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page